میهن صنعت:

ضیافت پنالتی‌ها این بار به سود کاستاریکا

میهن صنعت: کاستاریکا با برتری در ضربات پنالتی مقابل یونان به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کاستاریکا و یونان در ورزشگاه هرنا بوکو شهر رسیف به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری کاستاریکا در ضربات پنالتی به پایان رسید.

 

دو تیم در نیمه نخست بازی متعادلی به نمایش گذاشتند. البته یونان در اواخر نیمه نخست به بازی مسلط شد و می‌توانست دروازه کاستاریکا را باز کند اما ضربه سالپینگیلیس با واکنش خوب دروازه‌بان کاستاریکا مواجه شد.

 

در نیمه دوم بازیکنان کاستاریکا بر بازی مسلط شدند و توانستند در دقیقه 52 با بغل پای فنی برایان لوئیس به گل برسند. پس از این گل کاستاریکایی‌ها عقب نشستند. اتفاق مهم اخراج دوارته بازیکن کاستاریکا در دقیقه 66 بود که باعث شد این تیم دقایق باقی مانده مسابقه را 10 نفره بازی کند. البته یونانی‌ها نتوانستند از امتیاز برتری نفری خود استفاده کنند. دقایق پایانی یونانی‌ها سراپا حمله شدند اما درخشش دروازه‌بان کاستاریکا مانع از به ثمر رسیدن گل شد. در حالی که کاستاریکایی‌ها بازی را تمام شده می‌دانستند یونان همانند بازی ساحل عاج باز هم در وقت اضافه به گل رسید تا کار در 90 دقیقه تمام نشود.

 

به نقل از ایسنا در وقت‌های اضافی دو تیم کاری از پیش نبردند و کاستاریکا که به دلیل ده نفره شدن تمایل بیشتری داشت کار به ضربات پنالتی کشیده شود به هدفش رسید و 5 بر 3 به برتری رسید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=52711
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه