رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی:

طرح محدودیت هوشمند کرونایی هنوز ابلاغ نشده است

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی با اشاره به پایان محدودیت‌های کرونایی در محورهای خراسان رضوی گفت: سفر و تردد افرادی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند بلامانع است و دستورالعمل محدودیت هوشمند هنوز ابلاغ نشده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، سرهنگ حسین میش‌مست در خصوص وضعیت تردد خودروهای شخصی در محورهای خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ ممنوعیت و محدودیتی برای ورود به خراسان رضوی و مشهد وجود ندارد. تردد در شهرهای قرمز و نارنجی مربوط به حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی است، اما پلیس‌راه برای تمام محورهای خراسان رضوی هیچ ممنوعیت و محدودیتی اعمال نمی‌کند.

وی افزود: پیش از این کنترل مبادی ورودی مشهد در اختیار پلیس‌راه بود و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های کرونایی را پلیس‌راه در ابتداء مشهد اعمال می‌کرد، اما در حال حاضر تمام شهرها کمربندی دارند و تردد از کمربندی شهرهای قرمز و نارنجی بلامانع است. شهرهایی که کمربندی ندارند و مسافران مجبورند از داخل شهر عبور کنند نیز مشکلی ندارد و اعمال قانونی شامل خودروهای غیربومی برای عبور از شهرهای قرمز و نارنجی نمی‌شود.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی تاکید کرد: کماکان تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی با محدودیت کرونایی مواجه است و جریمه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی شامل خودروهای شخصی غیربومی خواهد شد.

میش‌مست در خصوص اعمال محدودیت‌های هوشمند در محورهای خراسان رضوی عنوان کرد: در حال حاضر برای محدودیت هوشمند از سوی پلیس ناجا هیچ بخش‌نامه‌ای به ما ابلاغ نشده و افرادی که هنوز واکسن‌ کرونا تزریق نکرده‌اند، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند تردد و سفر داشته باشند.

 

افزایش ۱۰ درصدی ترافیک شبانه محورهای خراسان رضوی پس از لغو منع تردد شبانه

وی در خصوص میزان افزایش ترددها پس از لغو منع تردد شبانه تصریح کرد: پیش از لغو منع تردد شبانه مسافران سفر خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کردند که پیش از ساعت ۲۲  به مشهد رسیده و شامل اعمال قانون تردد شبانه نشوند، در حال حاضر که منع تردد شبانه حذف شده، ترافیک محورهای خراسان رضوی در ساعات پایانی شب ۱۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ورودی‌ها به خراسان رضوی نسبت به هفته گذشته ۳۰ درصد و به مشهد ۱۷ درصد افزایش داشته است./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=233779
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه