میهن صنعت :

ظریف:۱+۵ نگرانی‌های ملت ایران را برطرف کند/تهران به دنبال مذاکره جدی و در چارچوب زمانی مشخص

میهن صنعت : وزیر امور خارجه کشورمان بر رفع نگرانی‌های ملت ایران توسط گروه ۱+۵ تأکید کرد و گفت: ما به دنبال مذاکره جدی، هدفمند و در چارچوب جدول زمانی مشخص هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، «یوگسلاو وینید» معاون وزیر امور خارجه لهستان عصر امروز (دوشنبه) در تهران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و پیرامون روابط دوجانبه و مسائل منطقه گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی و تاریخی روابط دوجانبه بین ایران و لهستان، از گسترش همکاری‌های دوجانبه دو کشور در موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استقبال کرد. 

ظریف با اشاره به روند مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه EU3+3 (سه کشور اروپایی به اضافه آمریکا، چین و روسیه) گفت: در این مرحله مهم این است که آنها نگرانی‌های ملت ایران را برطرف کنند. ما به دنبال مذاکره جدی، هدفمند و در چارچوب جدول زمانی مشخص هستیم.   

بوگسلاو وینید هم این دیدار با اشاره به روابط 500 ساله ایران و لهستان، سفر آینده وزیر امور خارجه کشورش به تهران را فرصت مناسبی برای گسترش روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف دانست و نسبت به حصول نتایج مثبت در مذاکرات هسته‌ای ابراز امیدواری کرد.

در این دیدار آخرین تحولات در سوریه و افغانستان و همچنین خطرات گسترش افراط گرایی مورد بحث قرار گرفت."فارس"

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=28224
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه