گزارش تصویری

عجیب ترین وصیت نامه های دنیا

میهن صنعت : در میان تمامی وصیت نامه هایی که نوشته می شود برخی بسیار عجیب هستند و نگارنده های آن تصمیمات بسیار جالبی را در مورد دارایی هایشان می گیرند و یا خواسته های بسیار عجیبی از خانواده شان دارند.

به گزارش میهن صنعت در میان تمامی وصیت نامه هایی که نوشته می شود برخی بسیار عجیب هستند و نگارنده های آن تصمیمات بسیار جالبی را در مورد دارایی هایشان می گیرند و یا خواسته های بسیار عجیبی از خانواده شان دارند.
 
حضور متوفی در جلسه ترحیم
 

 
 

 
یکی از عجیب ترین خواسته های بعد از مرگ را "آنجل پنتوجا مدینا" داشته است. قبل از اینکه جانش را از دست بدهد از خانواده اش خواسته بود او را دفن نکنند و بدنش را در کناری در مجلس ترحیم قرار دهند. وقتی در سن 24 سالگی جانش را از دست داد خانواده اش سه روز بدن او را درکنار خانه قرار دادند و البته لباس های مختلف به تنش کردند تا بو نگیرد و پس از سه روز دفنش کردند.
 
12 میلیون دلار برای یک سگ

 
 

 
 
"لیونا هلمسلی" فردی است که یکی از عجیب ترین وصیت نامه های دنیا را دارد. او که فردی بسیار ثروتمند بود در 87 سالگی جانش را از دست داد و البته بعد از خوانده شدن وصیت نامه اش همه متحیر شدند. او 12 میلیون دلار برای سگش به ارث گذاشته بود و درخواست کرده بود تا در رفاه کامل باشد. پس از آن برای برادرش 10 میلیون دلار و به هر کدام از فرزندهایش نیز تنها 5 میلیون دلار داد.
 
ارث به شرط کشیدن سیگار
 
یکی از وصیت نامه های انتقام جویانه را "ساموئل بارت" نوشته است. او در طول زندگی به خاطر اجبار همسرش از کشیدن سیگار محبوبش ممنوع بود ولی در سال 1960 که جانش را از دست داد انتقامش را از همسرش گرفت. او نزدیک به 330 هزار دلار را برای او به جا گذاشت اما شرط کرد که او باید روزانه 5 سیگار از همان برند بکشد تا این ثروت به او تعلق پیدا کند.
 
کتابخانه ای برای مردان

 
 

 
 
شاید یکی از طرفداران سفت و سخت حقوق مردان را می توان "تی ام زینک" دانست. او در سال 1930 درگذشت و در وصیت نامه خود 35 هزار دلار را تنها وقف ساخت کتابخانه ای برای مردان کرد. او گفته بود کتابخانه حتی نباید کتابی که نویسنده آن زن باشد داشته باشد. البته دختر او که تنها 5 دلار ارث برده بود با ترفندهای خاصی وصیت نامه را به نام خودش تمام کرد و این کتابخانه ساخته نشد.
 
ارث به شرط ازدواج مجدد
 

 
 

 
شاعر المانی "هینریچ هاین" کسی است که یک وصیت بسیار جالب دارد. او در سال 1841 با یک زن بی سواد از روی اجبار ازدواج کرد و البته از آن به بعد زجرهای بسیاری را در زندگی تحمل کرد. در سال 1856 که در گذشت وصیت کرد او باید ازدواج کند تا ثروت به او برسد. در اداکه وصیت نامه "هاین" اورده است اینگونه حداقل یک مرد از مرگ من افسوس می خورد.
 
فرستادن خاکستر به فضا
 

 
 

 
"جن رودنبری" تهیه کننده تلویزیون در سال های دور است و بیشتر علاقه ساخت برنامه های فضایی داشت. علاقه او باعث شد تا تصمیمی جالب بگیرد. او در وصیت نامه خود آورده بود که بعد از مرگ خاکسترش را به فضا بفرستند. در سال 1997 که او در گذشت خاکسترش با یک فضاپیمای اسپانیانی به مدار زمین فرستاده شد.
منبع:مشرق

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9767
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه