«میهن صنعت» :

عرضه جهانی یخچال‌ Bespoke French Door سامسونگ آغاز شد

شرکت سامسونگ با شروع عرضه جهانی یخچال‌ Bespoke French Door اعلام کرد که عرضه این محصول از ایالات متحده آغاز شده و تا پایان سال در مناطق مختلف جهان گسترش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  شرکت سامسونگ با شروع عرضه جهانی یخچال‌ Bespoke French Door اعلام کرد که عرضه این محصول از ایالات متحده آغاز شده و تا پایان سال در مناطق مختلف جهان گسترش خواهد یافت.

این مدل جدید که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد، در طرح‌های 3 در و 4 در و با امکاناتی نظیر فناوری Family Hub در دسترس خریداران قرار گرفته ‌است. با عرضه این محصول، اکنون خانواده Bespoke شامل مدلی متناسب با نیازهای هر خانواده است.

ترکیب طرح‌های منحصربه‌فرد و قابل تنظیم با آخرین نوآوری‌های ذخیره‌سازی و سیستم‌های سرمایشی سامسونگ، به مصرف کنندگان یخچالی که همیشه می‌خواستند را همراه با امکاناتی که واقعاً به آن نیاز داشتند ارائه می دهد.

درحالی که فناوری SpaceMax یخچال‌های Bespoke French Door تضمین می‌کند که خانواده‌ها می‌توانند به راحتی همه مواد غذایی مورد نیازشان را برای انواع پخت‌و‌پز ذخیره کنند، یک انتخاب از میان 12 روکش شیشه‌ای و استیل شیک به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ظاهری عالی را برای تکمیل آشپزخانه خود انتخاب کنند.

هیسون یانگ، رئیس بخش تجربه مشتریان لوازم دیجیتال در سامسونگ الکترونیکس، گفت : «راه‌اندازی سری یخچال‌های Bespoke French Door ما با قابلیت سفارشی‌سازی و ایجاد آسایشی که کاربران Bespoke با آن آشنا هستند و دوستش دارند، گزینه‌های مصرف‌کنندگان در انتخاب انواع یخچال‌ها را افزایش می‌دهد.
ترکیب گنجایش بیشتر با یک طراحی سفارشی، انعطاف‌پذیری در محیط آشپزخانه را به حداکثر می‌رساند و توسعه این مدل‌ها مصرف‌کنندگان بیشتری را قادر می‌سازد تا شیوه‌های جدیدی از زندگی را تجربه کنند».

یخچال شما به سلیقه شما

یخچال شما به سلیقه شما

تنوع موجود در رنگ‌ها و روکش‌های خوش ترکیب یخچال‌ Bespoke French Door به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند آشپزخانه خود را بر اساس شخصیت و سبک زندگی خودشان تغییر دهند. طراحی روشمند و مدرن این یخچال شامل پنل‌های قابل تعویض، درهای مسطح و دستگیره‌های توکار برای ظاهری یکپارچه و بدون درز است. ظرافت و زیبایی در طراحی این اطمینان را می‌دهد که در چیدمان آشپزخانه، یخچال‌ Bespoke French Door در کنار وسایل و کابینت‌های موجود ظاهری درهم ریخته و ناهمگون نخواهد داشت. علاوه براین ادغام دو بخش آبسردکن و یخ‌ساز در فضای داخلی یخچال، بر سادگی چشم‌نواز طراحی آن تأکید دارد.

یک انتخاب از میان 12 روکش شیشه‌ای و استیل زیبا خانواده‌ها را دعوت می‌کند تا هنگام تصیمیم‌گیری درباره طرحی عالی برای یخچال آشپزخانه خود خلاق باشند. روکش‌های شیشه‌ای در رنگ‌های زغالی، خاکستری، صورتی، سفید، زرد، نارنجی، آبی و روکش‌های استیل نیز در رنگ‌های مشکی مات، اقیانوسی، نقره‌ای، توسکانی و سبز زمردی موجود هستند.

افزایش بازدهی با قابلیت‌های نوآورانه

یخچال‌ Bespoke French Door با جدیدترین نوآوری‌های خنک‌کننده و ذخیره‌سازی سامسونگ عرضه می‌شود. این قابلیت‌ها، آب تازه فیلتر شده را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا تنظیمات خنک‌کننده را مطابق با نیاز خود بهینه‌سازی کنند.

سیستم Beverage Center که برای کاهش خطر آلودگی در داخل یخچال تعبیه شده است، دسترسی سریع و آسان به آب خنک و با طعم طبیعی را ارائه می‌دهد. در این فناوری از محفظه‌ای با طراحی خاص و بدنه‌ای مقاوم نسبت به حرارت و فاقد بیسفول (نوعی از ترکیبات شیمیایی که در ساخت بطری‌های پلاستیکی به کار می‌رود) استفاده می‌شود. این پارچ به محض قرارگرفتن در جایگاه مشخص شده به طور خودکار با آب تصفیه شده پر می‌شود که می‌توان با غوطه‌ورکردن میوه‌ و گیاهان در آن نوشیدنی‌هایی با طعم دلپذیر ایجاد کرد.

یخ‌ساز دوگانه خودکار این یخچال هم یخ مکعبی و هم یخ خرد شده تولید می‌کند که از تکه‌های یخ کوچک‌تر هستند و می‌توانند نوشیدنی‌ها را خیلی سریع‌تر خنک کنند. این یخ‌ساز قادر به تولید 2.4 کیلوگرم یخ در روز است و تا  4.5 کیلوگرم یعنی دو برابر یخ‌سازهای دیگر ذخیره می‌کند. محفظه کشویی آن استفاده از قاشق یخ را آسان می‌کند و به محافظت از یخ در برابر قرار گرفتن در معرض هوا در هنگام باز بودن در فریزر کمک می‌کند.
از دیگر قابلیت‌های یخچال‌ Bespoke French Door، کشوی تمام عرض Flex Zone است که با نگهداری مواد غذایی در شرایط بهینه، به تازه‌تر ماندن غذاها برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند. این محفظه کنترل شده و مستقل با چهار حالت دمایی از پیش تنظیم شده، از جمله Soft Freeze، Deli، گوشت یا ماهی و نوشیدنی به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد که بسته به نیاز خود، طیف گسترده‌ای از اقلام را ذخیره کنند.

هرچه بزرگ‌تر بهتر

Bespoke French Door

امروزه خانواده‌های مدرن به یخچال‌هایی نیاز دارند که مطابق با سبک آشپزی آن‌ها، دارای امکانات لازم برای حفظ حداکثری طراوت و حداکثر فضای ذخیره‌سازی باشند. با پیشرفت‌هایی که فضای بیشتری را برای وسایل ضروری خانواده‌ها ایجاد می‌کند، یخچال‌ Bespoke French Door ذخیره بیشتر و بهینه‌تر مواد غذایی را برای خانواده‌ها آسان‌تر کرده است. مدل 4 در دارای ظرفیت داخلی 29 فوت مکعب و مدل 3 در نیز از ظرفیت داخلی 30 فوت مکعبی بهره‌ می‌برد. طراحی جادار این مدل‌ها تا حدی به لطف فناوری SpaceMax سامسونگ امکان‌پذیر شده است. در این فناوری عایق کاری با راندمان بالا باعث نازک‌تر شدن دیوارهای داخلی یخچال و ایجاد فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی می‌شود.

این روزها با توجه به مصرف بیشتر خانواده‌ها از محصولات تازه، کشوی Big Veggie Box طراحی شده که با ظرفیت بزرگ خود، فضای مناسبی را برای تازه نگه داشتن انواع میوه‌ها و سبزیجات ارائه می‌دهد. این محفظه با نگهداری طولانی‌تر غذاها در دمای بهینه تصویر یخچال‌های بهم‌ریخته و سبزیجات پژمرده را به گذشته می‌سپارد. ایجاد فضای بیشتر برای نگهداری محصولات تازه در عین حال که سبب صرفه‌جویی در استفاده از قفسه‌های یخچال می شود، به خانواده‌‍‌ها در صرفه‌جویی زمان و کاهش دفعات مراجعه به فروشگاه کمک می‌کند.

این یخچال همچنین مجهز به کشوی New Big Pantry اختصاصی است که به خانواده ها اجازه می‌دهد تا گوشت، مرغ و سایر مواد غذایی لطیف مانند ماهی را ذخیره کنند. غذاهای از پیش آماده شده و کیت‌های غذا کاملاً داخل یخچال قرار می‌گیرند تا قفسه‌های داخلی یخچال را بتوان مرتب و منظم نگه داشت. در این یخچال یک فضای اختصاصی برای نگهداری از نوشیدنی‌های کنسرو شده در حالت ایستاده نیز تعبیه شده‌است.

سرگرمی بیشتر با Family Hub

در دسترس بودن Family Hub لایه‌های جدیدی از سرگرمی و کارایی را به مدیریت کل خانه و آشپزخانه  اضافه می‌کند. ویژگی‌های این پلتفرم که برای سال 2022 توسعه یافته برقراری ارتباط، ایجاد نظم و سرگرمی را برای خانواده‌ها آسان‌تر می‌کند.

اکنون، علاوه بر اشتراک‌گذاری عکس‌ها و پیام‌ها، خانواده‌ها می‌توانند از Family Hub برای تماشای Samsung TV Plus، گوش دادن به موسیقی، با انعکاس محتوا از تلویزیون هوشمند سامسونگ یا گوشی‌های هوشمند گلکسی از تجربه تماشای مداوم لذت ببرند. View Inside که برای شناسایی دقیق اقلام ارتقا یافته است، به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد تا از راه دور داخل یخچال خود را ببینند، انواع غذاها را برچسب‌گذاری کرده و لیست خرید و یادآوری ایجاد کنند.

با پشتیبانی داخلی جدید الکسا، Family Hub به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا مستقیماً از یخچال خود به خدمات کلیدی آمازون دسترسی داشته باشند. خانواده ها می‌توانند با الکسا صحبت کنند، به آمازون موزیک و Audible گوش دهند، کتاب‌های Kindle بخوانند و حتی فیلتر آب یخچال خود را با Smart Reorders تعویض کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=242512
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه