«میهن صنعت»:

عرضه لاماری در بورس کالا از اول آبان

شرکت آرین پارس موتور در روز نخست آبان ماه ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت آرین پارس موتور در روز نخست آبان ماه ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

ر اساس اطلاعات به دست آمده موعد تحویل نخستین مرحله عرضه لاماری ایما در بورس کالا دهم دی ماه اعلام شده است و هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش یک از کد های عرضه در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو خواهد بود و سند و شماره گذاری تنها به نام خریدار انجام خواهد شد.

لاماری ایما تا کنون طی چند مرحله در سامانه یکپارچه خودرو به فروش رسیده و در آخرین مرحله فروش با توجه به اتمام فعالیت این سامانه در صفحه اختصاصی فروش آرین پارس موتور عرضه شده است. آخرین قیمت عرضه این خودرو 1.094 میلیارد تومان بوده و بر اساس آخرین بررسی های مراجع رصد قیمت خودروها در بازار، قیمت معاملات لاماری ایما در بازار حدود 1.4 میلیارد تومان است.

لاماری ایما، نخستین محصول از برند لاماری در کلاس کراس اوور است که از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با حداکثر توان 195 اسب بخار بهره می برد و حداکثر گشتاور آن به 285 نیوتون‌متر می رسد که از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه wet یا تر به محور جلو منتقل می شود.

از جمله تجهیزات ایمنی این کراس اوور می توان به کیسه های هوای جلو، جانبی، پرده ای، کنترل الکترونیکی پایداری ESC، کنترل کشش TCS ، کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی و ترمز کمکی الکترونیکی اشاره کرد. لاماری ایما همچنین در بخش تجهیزات رفاهی به دو نمایشگر 10.25 اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین عقب، کول باکس، تنظیم برقی صندلی راننده با تنظیم گودی کمر، ورود و استارت بدون کلید، سانروف پانورامیک و … مجهز شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=253739
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه