«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

عرضه پلی استیشن 5 در تعطیلات 2020 علیرغم شیوع کرونا ویروس

شرکت سونی اعلام کرده که علیرغم شیوع کرونا ویروس قرار است پلی استیشن 5 طی تعطیلات سال 2020 روانه بازار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت سونی اعلام کرده که علیرغم شیوع کرونا ویروس قرار است پلی استیشن 5 طی تعطیلات سال 2020 روانه بازار شود. این غول فناوری ژاپنی همچنین از کاهش 14 درصدی  فروش کنسول های بازی خود خبر داد و در ادامه عنوان کرد که فروش سخت افزار و نرم افزارهای این شرکت نیز با روند نزولی مواجه شده است در حالی که رقم فروش پلی استیشن 4 برابر با 110 میلیون نسخه در سراسر جهان است.

شرکت سونی در خصوص عرضه پلی استیشن 5 به بازار عنوان کرد: عواملی مانند دورکاری کارمندان و محدودیت های سفر  روند خطوط تولید و آزمایش این دستگاه را با چالش مواجه کرده است اما این روند با عرضه این کنسول در تعطیلات 2020 تغییر کرده و بهبود می یابد. مایکروسافت، رقیب دیرینه سونی در زمینه تولید کنسول های بازی اعلام کرده  که کنسول ایکس باکس سری X طی تعطیلات 2020 در اختیار مشتریان قرار می گیرد اگرچه یکی از مدیران این شرکت از اختلال توسعه نرم افزار ایکس باکس سری X خبر داده است.

شرکت سونی به منظور تبلیغ کنسول خود حداقل چند بازی مهم انحصاری خود را نیز معرفی می کند. برخی از ویژگی کنسول بازی پلی استیشن هنوز مشخص نیست و تاکنون اطلاعاتی در خصوص لوگو، مشخصات و دسته منتشر کرده و هنوز خبری از شکل ظاهری و طراحی این دستگاه ویا بازی های جدید آن نیست.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=195617
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه