میهن صنعت گزارش می دهد؛

عملکرد فوق العاده ی میتسوبیشی موتورز در سطح بین المللی

در سال گذشته برند خوش نام میتسوبیشی به دلیل عملکرد فوق العاده ی خودروی اوتلندر با فروش بالایی در بازار آمریکا مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در سال گذشته برند خوش نام میتسوبیشی به دلیل عملکرد فوق العاده ی خودروی اوتلندر با فروش بالایی در بازار آمریکا مواجه شد.

این خودروساز ژاپنی قصد دارد با عرضه ی نسخه ی اکلیپس کراس و مدل های جدید، به رشد چشمگیر و عملکرد فوق العاده ی خود در سطح بین المللی ادامه دهد.

بنا به گفته ی مدیر طراحان میتسوبیشی “بازار خودروهای شاسی بلند در اروپا و چین از استقبال خوبی برخوردار هستند و به همین منظور توسعه این بخش تصمیم درستی برای میتسوبیشی است.”

وی افزود : شرکت میتسوبیشی پیش از این با تولید نسخه  ی پرطرفدار پاجرو هوشمندی و قدرت خود را اثبات کرده و به لطف همکاری با شرکت های دیگر به روند روبه رشد خود ادامه خواهد داد و با ملحق شدن میتسوبیشی به اتحاد رنو-نیسان مسیر تولید خودروی شاسی بلند آسان تر شده است.

اتحاد رنو- نیسان- میتسوبیشی در برنامه استراتژیک خود برای سال 2022 پیش بینی کرده است که هم افزایی سالیانه این سه گروه خودروسازی به بیش از 10 میلیارد یورو خواهد رسید.

لازم به ذکر است، شرکت آرین موتور نماینده ی رسمی میتسوبیشی در ایران است و پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک شاهد حضور آخرین نسخه های این شرکت ژاپنی در بازار ایران باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=148955
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه