میهن صنعت گزارش می دهد؛

فرانسوی های خوش ذوق رونمایی کردند/ DS7 راهی بازار ایران خواهد شد+تصاویر

افتتاحیه خصوصی برای خبرنگاران از هر لحاظ جذاب بود و اگر بخواهیم با دیدی تحلیلگرانه به یکی از جذابیت های دومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران اشاره کنیم، رقابت فرانسوی ها در نوع خود مهیج است. حضور پژوبه عنوان شریک تجاری ایران خودرو، سیتروئن به عنوان یار فرانسوی سایپا و البته آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی برند دی اس، خبر از تقابل فرانسوی ه

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، افتتاحیه خصوصی برای خبرنگاران از هر لحاظ جذاب بود و اگر بخواهیم با دیدی تحلیلگرانه به یکی از جذابیت های دومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران اشاره کنیم، رقابت فرانسوی ها در نوع خود مهیج است. حضور پژوبه عنوان شریک تجاری ایران خودرو، سیتروئن به عنوان یار فرانسوی سایپا  و البته آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی برند دی اس، خبر از تقابل فرانسوی ها برای کسب سهم بازار ایران را می دهد.

روز گذشته شاسی بلند لوکس فرانسوی با نام DS7 رونمایی شد که قیمت احتمالی این محصول در بازار ایران 330 میلیون تومان خواهد بود.

این لوکس فرانسوی دارای دو پیشرانه 163 یا 225 اسب بخاری بنزینی است که نمونه 1.6 لیتری 4 سیلندر توربو آن با قدرت 163 اسب بخار برای بازار ایران انتخاب شده است.

بر اساس اعلام این برند لوکس فرانسوی، DS7  طی 15 روز در جاده‌های ایران و شرایط تحت فشار (اختلاف دما و ارتفاع و…) مسافتی بالغ بر 6 هزار کیلومتر را  طی کرده و به عبارتی مراحل تست را گذرانده و سپس راهی بازار ایران شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=139514
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه