میهن صنعت :

فروش ایران خودرو از فردا بدون قرعه کشی

به دنبال آنکه از پنجشنبه هفته گذشته (۲ تیرماه) فروش محصولات سایپا خارج از فرآیند قرعه‌کشی آغاز شد، از ۱۰ صبح فردا (دوشنبه 6 تیر ماه) این شیوه فروش برای چهار محصول ایران‌خودرو هم آغاز خواهد شد که البته در قالب مشارکت در تولید است. همچنین سه محصول مدیران‌ خودرو نیز (بصورت فروش فوق‌العاده و فروش فوری) در این طرح بدون قرعه‌کشی عرضه می‌شوند. ضمن اینکه طرح ویژه مادران نیز همزمان اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،در اولین گام حذف قرعه‌کشی برای تخصیص خودرو، ۱۵ طرح فروش خودرو بدون انجام قرعه‌کشی انجام می‌شود که بر اساس آن خودروهایی که در اولین دوره فروش یکپارچه خودرو دارای متقاضیانی کمتر از ظرفیت اعلام شده بودند، وارد مرحله فروش و تخصیص خودروها خارج از فرآیند قرعه‌کشی می‌شوند.

این طرح برای پنج محصول سایپادر قالب پیش‌فروش یکساله و چهار محصول در قالب پیش‌فروش یکساله مشارکت در تولید از روز پنجشنبه هفته گذشته (۲ تیرماه) آغاز شده و متقاضیان برای خرید این خودروها می‌توانند به سایت‌های فروش خودروسازان مراجعه و نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

فروش بدون قرعه‌کشی محصولات ایران‌خودرو دوشنبه فعال می‌شود

حال همانطور که سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که فروش محصولات ایران‌خودرو هفته جاری اجرا خواهد شد، در حال حاضر در صفحه اصلی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو این خودروها قابل مشاهده هستند  از گروه صنعتی ایران‌خودرو، بخشنامه فروش از ۱۰ صبح فردا (دوشنبه ۶ تیرماه) فعال خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بر اساس آن دو خودرو تارا و دناپلاس توربوشارژر هر یک در دو مدل دستی و اتوماتیک در قالب مشارکت در تولید عرضه خواهد شد./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=246452
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه