جشنواره تابستانی فروش ایران خودرو آغاز شد؛

فروش رانا با 13ميليون پيش پرداخت

میهن صنعت : گروه صنعتي ايران خودرو با شروع دومين ماه از فصل تابستان جشنواره تابستانی فروش محصولات خود را آغاز كرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در این جشنواره که نقطه عطف آن شرایط فروش خودروی رانا با پیش پرداخت 13 میلیون تومانی و نرخ سود شناور است، مشتریان می توانند با پیش پرداخت مناسب مالک خودروی رانا با سه ستاره كيفيت شوند.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو با اعلام شروع جشنواره از صبح روز دوم مردادماه، «تنوع روش» را ويژگي اصلی جشنواره تابستاني ايران خودرو دانست.

مصطفی خان کرمی از ارائه طرح های جدید فروش در مرداد ماه خبر داد و افزود: جشنواره تابستانی ایران خودرو شامل انواع روش های پیش فروش، فروش فوری نقدی، اعتباری و منعطف است.

گفتنی است که رانا ال.ایکس با پیشرانه 1600 سی سی tu5 ، گارانتی سه سال (یا 50 هزار کیلومتر) و کسب امتیاز سه ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد در سال 95 از جمله خودروهای با کیفیت شرکت ایران خودرو است كه در جشنواره تابستاني ايران خودرو به صورت ويژه عرضه مي شود.

شرایط فروش در روش های فوری نقدی و پیش فروش ها از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس ikco.iranecar.com  و شرایط فروش اعتباری با توجه به مدارک مورد نیاز مانند چک، گواهی امضاء و … صرفا از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور قابل انجام است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=86913
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه