مدیرعامل بهمن موتور خبر داد :

فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی احتمالا از هفته آینده آغاز خواهد شد

مدیرعامل بهمن موتور در خصوص فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی گقت : احتمالا هفته آینده فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور امروز دوشنبه در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های توسعه ای بهمن موتور گفت: فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی احتمالا هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تامين قطعات محصولات جديد بهمن موتور گفت: یکی از اصلی ترین زیر ساخت ها برای تولید محصول، شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش آن است، از اين باب اطمينان را به مشتريان خود مى دهيم كه تمام قطعات در نمايندگى ها در دسترس است و هیچ دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

گفتنی است در این نشست خبری، مدیران بهمن موتور از عرضه 4 محصول جدید شامل یک نوع ون باری در گروه تجاری سبک، یک نوع خودروی سواری و دو نوع خودروی SUV جدید خبر داد. همچنین عنوان شد که مطابق الزام‌های قانونی، شروع تولید همه محصولات این گروه با داخلی‌سازی حداقل ۲۰ درصدی خواهد بود و تعمیق ساخت داخل همه محصولات به صورت جدی در دستور کار است، به طوری که فیدلیتی و دیگنیتی، دو محصول SUV این گروه تا پایان سال به داخلی‌سازی بیش از ۳۰ درصدی خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=232131
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه