قابلیت جدید فیس بوک

فیس‌بوک، قابلیت اعطاء عضو را با نیت نجات جان انسان‌ها اضافه کرد

میهن صنعت : فیس بوک قابلیت جدیدی را اضافه کرده که از طریق آن کاربر می‌تواند در شبکه دوستان خود اعلام کند که قصد اعطاء یک عضو از بدن خود را دارد

به گزارش میهن صنعت بزرگترین شبکه‌اجتماعی دنیا که در حال حاضر بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر دارد، قابلیت جدیدی را اضافه کرده که از طریق آن کاربر می‌تواند در شبکه دوستان خود اعلام کند که قصد اعطاء یک عضو از بدن خود را دارد. فیس‌بوک نیت خود از این اقدام را نجات جان انسان‌های نیازمند، اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش از این پس کاربران فیس‌بوک می‌توانند در تایم‌لاین خود اعلام کنند که قصد اهداء عضو بدن‌شان را دارند. مدیرعامل فیس‌بوک در این باره گفت، کاربران این شبکه اجتماعی روزانه میلیون‌ها داستان، عکس، ویدیو و غیره را به اشتراک می‌گذارند. کاربران از این ابزار برای ایجاد ارتباط پویا با دیگران و بیان مشکلات مهم و چالش‌برانگیز خود استفاده می‌کنند. زوکربرگ همچنین گفت: دوستی من با مدیرعامل مرحوم اپل، استیو جابز که در ماه اکتبر به خاطر سرطان لوزالمعده در گذشت یکی از دلایل این تصمیم بوده است.

او ادامه داد: «ما هیچ وقت انتظار نداشتیم که یک شبکه اجتماعی کوچک بتواند در زمینه ارتباطات و حل مشکلات، تا این اندازه قدرتمند و تاثیر گذار عمل کند.»

در حال حاضر بیش از ۱۱۴ هزار امریکایی منتظر دریافت عضو وجود دارند که روزانه بیش از ۱۸ نفر از آنها به همین دلیل فوت می‌کنند.

فیس‌بوک امیدوار است با این قابلیت جدید اعطاء کنندگان بیشتری را مجاب به اهداء عضو کند.
منبع : زومیت

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=742
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه