میهن صنعت :

قدرت جهنمی برای «آئودی» RS3 با تیونینگ «اوتینگر»+تصاویر

میهن صنعت : اوتینگر، شرکتی فعال آلمانی در حوزه تیونینگ خودرو که کار خود را از سال 1946 میلادی آغاز کرده و عمده سوژه‌هایش را از برند‌های فولکس واگن، آئودی، سیت، اشکودا و پورشه انتخاب می‌کند، به تازگی به سراغ محصولات آئودی رفته و از سبد بزرگ این شرکت، خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اگر بخواهیم این خودروی تقویت شده را در چند کلمه خلاصه کنیم، می‌توان گفت که اوتینگر از دل آئودی RS3 اسپرت‌، یک دستگاه آئودی R8 V10 را بیرون کشیده است.

در حالت استاندارد، آئودی RS3 با پیشرانه استاندارد خود می‌تواند حداکثر قدرتی 367 اسب بخاری در کنار گشتاور 465 نیوتن متری تولید کند، حال برای تقویت این خودرو، اوتینگر دو بسته تقویتی را آماده کرده که با نصب و اجرای بسته اولی بر روی پیشرانه، حداکثر قدرت تولیدی موتور 2.5 لیتری به 430 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم به 625 نیوتن متر افزایش پیدا می‌کند که در عمل منجربه شتاب صفر تا صد 4.3 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعتی با محدود کننده الکترونیکی می‌شود.

بسته دوم در نظر گرفته شده برای این خودرو هم حداکثر قدرت تولیدی را به 520 اسب بخار و گشتاور آن را هم به 680 نیوتن متر می‌رساند تا در عمل تبدیل به شتاب صفر تا صد 3.3 الی 3.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعتی با محدود کننده الکترونیکی شود. اگر هم بتوان آئودی RS3 را بدون قفل اکترونیکی تهیه کرد، می‌توان این خودروی تقویت شده را تا 310 کیلومتر بر ساعت هم راند.

در خصوص قیمت این دو بسته هم اوتینگر برای بسته اولی بهای 9 هزار و 377 دلاری و برای بسته دوم هم قیمتی 11 هزار و 745 دلاری را در نظر گرفته است. البته ناگفته نماند که شرکت تقویت کننده برنامه‌ای برای بسته‌های 3 و 4 هم ترتیب داده است، بدین صورت که بسته سومی می‌تواند قدرت تولیدی موتور با به 650 اسب بخار و گشتاور آن را به 750 نیوتن متر برساند و بسته چهارم هم آئودی RS3 را تبدیل به یک لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه با حداکثر قدرتی 750 اسب بخاری و گشتاوری 900 نیوتن متری می‌کند.

در حال حاضر فعلا دو بسته اولی با قیمت‌های ذکر شده در دسترس هستند و دو بسته 3 و 4 در حال توسعه و تست.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=83020
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه