علی شکوهی در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد:

قیمت اوتلندر PHEV برای تحویل اسفند 96 قطعی است

قیمت این محصول 317 میلیون تومان اعلام شده که به مناسبت رونمایی از این محصول جدید شرکت آرین موتور پویا، خریدارانی که تا 5 اسفند اقدام به خرید آن نمایند، از تخفیف 9 میلیون تومانی برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شب گذشته شرکت آرین موتور پویا از پر فروش ترین شاس بلند پلاگین هیبرید جهان در ایران رونمایی کرد.

علی شکوهی، مدیر بازاریابی و فروش گروه آرین موتور در گفتگو با خبرنگار میهن صنعت در خصوص شرایط بازار با توجه به تعرفه های جدید اعلام شده و رای دیوان عدالت اداری و میزان تاثیرگذاری آن بر تصمیم گیری مشتریان آرین موتور بیان داشت : همانطور که مستحضر هستید وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت نیز اعلام کرده اند که رای دیوان عدالت اداری تا زمانی که ابلاغ رسمی نشود هیچگونه وجاهت قانونی نخواهد داشت.

 

وی ادامه داد : ما برای اینکه ریسک را برای خریداران محصولات خود به حداقل برسانیم، به صورت رسمی اعلام کردیم که اگر مشتریان محصولی را در شرایط فعلی و با توجه به تعرفه های اعلام شده از ما خریداری کند، تعهدی در قالب االحاقیه قرارداد به مشتریان خود خواهیم داد که اگر تعرفه ها کاهش یافت منوط بر اینکه پولی از سمت دولت به ما عودت داده شود، مابه التفاوت آن به مشتری بازگردانده خواهد شد.

شکوهی در خصوص قیمت اعلام شده اوتلندر PHEV به خبرنگار میهن صنعت گفت : قیمت این محصول 317 میلیون تومان اعلام شده که به مناسبت رونمایی از این محصول جدید شرکت آرین موتور پویا، خریدارانی که تا 5 اسفند اقدام به خرید آن نمایند، از تخفیف 9 میلیون تومانی برخوردار خواهند شد.

وی افزود : قیمت اعلام شده در تحویل های اسفند 96 به صورت قطعی است و هیچ افزایش قیمتی برای تحویل اسفند نخواهیم داشت.

شکوهی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که استانداردهای 85 گانه اعلام شده که در سال 97 لازم الاجرا شده کدام محصول شرکت آرین موتور را از چرخه عرضه خارج خواهد کرد بیان داشت : تقریبا تمامی محصولات ما که در بازارهای اروپایی عرضه می شوند استانداردهای 85 گانه را پاس خواهند کرد و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=146899
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه