نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید:

قیمت بنزین در لایحه بودجه ۱۴۰۱ تغییری نمی کند

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ بحثی در خصوص افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مطرح نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، احمد مرادی ، با اشاره به برخی از نقاط قوت لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، بیان کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بر اساس تشریفات قانونی از سوی رئیس جمهور به مجلس تحویل داده شد و اکنون مراحل بررسی آن بر اساس آئین نامه داخلی مجلس در حال طی شدن است. دولت پیشنهادات خوبی را در بحث قیمت نفت، تامین گاز و فروش نفت در قالب لایحه بودجه ارائه کرده و قرار است در جلسه هفته جاری کمیسیون انرژی نیز مورد بررسی دقیق تر قرار گیرد تا بتوانیم یک تعادلی در این حوزه برقرار کنیم.

 

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، در ادامه اظهار کرد: در بحث قیمت حامل های انرژی نیز هیچ افزایش قیمتی در خصوص بنزین در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مطرح نشده است و قرار نیست افزایشی نیز داشته باشد.

 

مرادی با بیان اینکه از دیگر موارد مثبت لایحه بودجه توجه به تامین نیازمندی های مردم است که باید در مجلس نیز مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از نقاط قوت بودجه کم کردن ردیف های بودجه است. با تجمیع برخی از ردیف ها امکان نظارت بیشتر فراهم شده است، بدین ترتیب دست نظارت برای مدیران باز خواهد شد تا هر بخش در چهارچوب تعیین شده هزینه های خود را انجام دهد./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=236027
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه