شرکت آرین موتور پارس خبر داد :

قیمت لاماری ایما توسط آرین موتور پارس اعلام می شود

مرجع اصلی اعلام قیمت لاماری ایما، تنها شرکت آرین موتور پارس بوده و قیمت های اعلام شده توسط برخی از رسانه صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، طی روزهای گذشته برخی از سایت ها و صفحه های اینستاگرامی اقدام به اعلام قیمت ماشین لاماری ایما کرده بودند که این امر با واکنش رسمی شرکت آرین موتور پارس همراه شد.

بیشتر بخوانید:

از ایمنی خودرو لاماری چه می دانید/کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت آرین موتور پارس به عنوان عرضه کننده ماشین لاماری ایما، مرجع رسمی اعلام قیمت لاماری ایما شرکت آرین موتور پارس بوده و قیمت های اعلامی از سوی برخی از رسانه ها مورد تایید این شرکت نیست.

در این اطلاعیه آمده است :

شرکت آرین پارس موتور به اطلاع میرساند، قیمتهای اعلام شده خودروی لاماری ایما توسط برخی سایتها، غیر مستند و غیر واقعی بوده و اعلام قیمت رسمی خودرو لاماری ایما صرفا از طریق وب سایت رسمی شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.

قیمت لاماری ایما

به گزارش خبرنگار «میهن صنعت» پس از رونمایی رسمی لاماری ایما حواشی پیرامون این محصول تازه وارد بازار خودرو ایران ایجاد شد که شرکت آرین موتور پارس در خصوص همین حواشی اطلاعیه هایی منتشر کرد. از جمله آگهی های فروش این محصول در سایت های فروش که با واکنش رسمی این شرکت همراه شد.

متاسفانه بازار خودرو ایران دچار آشفتگی بوده و همین امر باعث می شود که شرکت های خودروساز پس از معرفی محصولات جدید خود با دردسرهای اینچنینی مواجه شوند. در همین رابطه خریداران خودرو باید تنها از طریق مراجع رسمی از صحت اطلاعات منشتر شده از سوی برخی از رسانه ها کسب اطلاع کنند تا دچار ضرر و زیان های مالی نشده و کلاه سرشان نرود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=239819
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه