«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قیمت نفت نزولی شد

بهای نفت در روز چهارشنبه به دنبال نگرانی هایی مربوط به تقاضای نفت در بازار پس از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آسیا و همچنین احتمال رشد تورم در آمریکا و انتظار برای انتشار صورت مذاکرات ماه گذشته فدرال رزرو کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز چهارشنبه به دنبال نگرانی هایی مربوط به تقاضای نفت در بازار پس از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آسیا و همچنین احتمال  رشد تورم در آمریکا وانتظار برای انتشارصورت مذاکرات ماه گذشته فدرال رزرو کاهش پیدا کرد.

شاخص نفت برنت 73 سنت معادل 1.1 درصد افت داشته و به ازای هر بشکه نفت 67 دلار 98 سنت معامله شد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت با کاهش 77 سنت به 64 دلار 72 سنت در هر بشکه رسید. نفت برنت در روز گذشته برای مدت کوتاهی از مرز 70 دلار عبور کرد.

بهای نفت برنت در روز گذشته به دلیل خوش بینی به احیای اقتصاد اروپا و آمریکا به بالای 70 دلار رسید اما افزایش شمار مبتلایان به کووید-19 در کشورهای آسیایی مانند تایوان، هند، ویتنام، تایلند و اعمال محدودیت های بیشتر مانع از این رشد شد.

براساس گزارشات منتشر شده، پیش بینی می شود که فدرال رزرو نرخ بهره را به دلیل نگرانی هایی در خصوص رشد تورم افزایش دهد.از طرفی دیگر سرمایه گذاران در انتظار داده های اداره اطلاعات انرژی و گزارش ذخایر نفت آمریکا هستند

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=210647
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه