«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

لوازم خانگی دوو را بیشتر بشناسید

دوو یکی از برندهای شناخته شده در بازار ایران و جهان است و اکثر مشتریان با لوازم خانگی دوو غریبه نیستند اما اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری از این برند کره ای هستید در ادامه با ما همراه شوید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  دوو یکی از برندهای شناخته شده در بازار ایران و جهان است و اکثر مشتریان با لوازم خانگی دوو غریبه نیستند اما اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری از این برند کره ای هستید در ادامه با ما همراه شوید.

شرکت دوو در سال 1967 میلادی توسط کیم وو چونگ در شهر سئول راه اندازی شد که پیش از سال 1997 میلادی از عنوان دومین شرکت بزرگ در کره جنوبی برخوردار بود. جالب است بدانید که نام این برند از دو کلمه (Dae) به معنی عالی و woo نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده است.

لوازم خانگی دوو را بیشتر بشناسید

کیم وو-چونگ در سال 1936 میلادی در کره متولد و پدر او یک معلم بود که در کارنامه کاری خود عنوان مربی پارک چونگ-هی (رئیس جمهور کره جنوبی بین سال‌های 1963 تا 1979)  ثبت شده است.

کیم وو-چونگ یکی از افراد موفق در صنعت کشور کره جنوبی بود که کار خود را با تولید لباس آغاز کرد و سپس به صنعت کشتی سازی روی آورد و بعد ها فعالیت دوو گسترده شد و به بخش های دیگر نظیر لوازم خانگی ورود کرد. هوانوردی، تسلیحات، ماشین‌آلات سنگین، ساخت و ساز، خدمات مالی و ارتباطات و همچنین صنعت خودرو بخشی از فعالیت های برند دوو بود.

شرکت دوو تا پیش از بحران مالی آسیا در کنار ال جی، سامسونگ، هیوندای یکی از ابرشرکت های کره جنوبی تلقی می شد اما پس از این سال ها متحمل  بدهی 50 میلیارد دلاری شد که در نهایت به فروپاشی این برند و متواری شدن کیم وو-چونگ منجر شد.

کیم وو-چونگ بعد از 6 سال به کشور خود بازگشت و به 10 سال زندان محکوم شد اما به دلیل خدماتی که به صنعت این کشور کرده بود از سوی  مو هیون رئیس جمهور وقت کره جنوبی بخشیده شد.

مردم با بخش لوازم خانگی دوو در ایران بیشتر آشنا هستند و همان طور که می دانید محصولات ساخت این شرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش انتخاب الکترونیک روانه بازار می شوند. دوو الکترونیک یکی از شرکت‌های اقماری دوو تلقی می شود.

سبد کالاهای دوو متنوع بوده و شامل انواع یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … می شود و به همین دلیل برای افرادی که به دنبال تهیه جهیزیه هستند ایده آل است.در اینجا سعی کردیم تا حدودی  برند دوو  را معرفی کنیم. اگر تمایل دارید تا با این شرکت لوازم خانگی یا سایر برندهای تولید کننده لوازم خانگی بیشتر آشنا شوید می توانید وارد این لینک شوید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=236379
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه