«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

ماجرای شهر لوازم خانگی چیست ؟

شهر لوازم خانگی به تازگی کار خود را آغاز کرده و با توجه به این که تبلیغات زیادی انجام داده است بسیاری از مخاطبان در مورد آن کنجکاو شده اند و در این بخش به شما خواهیم گفت که ماجرای شهر لوازم خانگی چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شهر لوازم خانگی به تازگی کار خود را آغاز کرده و با توجه به این که تبلیغات زیادی انجام داده است بسیاری از مخاطبان در مورد آن کنجکاو شده اند که در این مطلب تا حدودی درباره این فروشگاه لوازم خانگی صحبت کرده ایم اما برای اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت ال کا ایران شده و کلمه شهر لوازم خانگی را جستجو کنید.

شهر لوازم خانگی در زمینه عرضه و فروش انواع لوازم خانگی از برندهای داخلی فعالیت می کند و کار خود را از زمستان سال 1400 آغاز کرده است. همان طور که در سایت این شرکت نوشته شده، از عنوان بزرگترین فروشگاه تخصصی لوازم خانگی برخوردار است که محصولات برندهایی مانند امرسان، اسنوا، ایکس ویژن، تولیپس، سام الکترونیک، کنوود، دیپونت، جی پلاس، کندی، دوو و … قرار است به فروش برسد.

یکی از ویژگی های مثبت این گونه فروشگاه ها دسترسی راحت مشتریان به انواع محصولات و برندها است و دیگر نیاز نیست برای تهیه یک کالا و به ویژه خرید جهیزیه تمام شهر را زیر و رو کنید و از طرفی در هزینه های مربوط به حمل و نقل و زمان صرفه جویی می شود.

شهر لوازم خانگی مدعی شده که محصولات خانگی را می توانید با کمترین هزینه در مقایسه با سایر فروشگاه ها خریداری کنید و تمامی کالا ها اورجینال بوده و نگرانی بابت اصالت و یا گارانتی وجود ندارد. قیمت لوازم خانگی طی سال های گذشته با رشد روز افزون مواجه بوده و اکثر مردم برای تهیه محصول به دنبال شرایط اقساطی هستند. در سایت این فروشگاه نوشته شده که امکان خرید لوازم خانگی با اقساط 6، 12 و 24 ماهه برای مشتریان فراهم شده است.

به نظر می رسد که این فروشگاه متعلق به شهر فرش است و در برای دسترسی راحت مشتریان به انواع برندهای لوازم خانگی و صرفه جویی در هزینه ها، راه اندازی شده و پیش بینی می شود که همانند فروشگاه زنجیره ای لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی در سایر کشورها بتواند سهم عمده ای از مشتریان لوازم خانگی را به خود جذب کند اگرچه قضاوت در این باره زود است و باید منتظر ماند.

آدرس این هایپرمارکت لوازم خانگی  بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر است و برای خرید لوازم خانگی کوچک و بزرگ به راحتی می توانید به این فروشگاه سر زده و کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. این مراکز برای افرادی که به دنبال تهیه جهیزیه هستند می تواند گزینه مناسبی باشد زیرا اکثر برندها و محصولات موجود بوده و با قیمت رقابتی عرضه می شوند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=240752
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه