رییس اتحادیه آهن کاران و پروفیل مشهد:

ما در بخش فلزات و فولاد به خودکفایی کامل رسیده‌ایم

رییس اتحادیه آهن کاران و پروفیل ساختمانی مشهد گفت: ما در بخش فلزات و فولاد به خودکفایی کامل رسیده‌ایم و نیازی به واردات نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد طیرانی درباره تاثیر نوسانات ارزی بر قیمت آهن آلات اظهار کرد: نوسانات ارزی تاثیر خود را بر همه کالاها داشته است، در آهن آلات هم همین‌طور بوده اما وضعیت رو به بهبود است.


وی ادامه داد: افزایش 50 درصدی در قیمت آهن آلات وجود داشته اما با توجه به نوسانات بازار این نرخ متغیر است و آمار دقیقی نمی‌توان ارائه داد.

طیرانی در پاسخ به این سوال که آیا در بخش آهن‌آلات با کمبودی مواجه هستیم یا خیر، بیان کرد: ما با کمبودی در این زمینه مواجه نیستیم چرا که اکثر آهن آلات داخلی و تولید خودمان است و وارداتی در این زمینه نداریم، البته نیازی هم به واردات نداریم.

رییس اتحادیه آهن کاران و پروفیل ساختمانی مشهد با اشاره به اینکه ما در بحث آهن آلات به خودکفایی کامل رسیده‌ایم، تصریح کرد: بحث تحریم ها در صنایع داخلی نباید تاثیری داشته باشد چرا که ما به اندازه نیاز داخلی کشور تولید داریم اما باید در توزیع آن مدیریتی صورت گیرد.

وی همچنین ادامه داد: در بازار مردم نگران گران‌تر شدن هستند، بنابراین کسانی که نیاز ندارند برای خرید تقاضا می‌کنند که خود مشکل ایجاد می‌‍‌‌‌کند، اگر مردم عجله نکنند به نفعشان خواهد بود.

طیرانی بیان کرد: افزایش قیمت در بخش فولادی شامل همه آهن آلات است و اگر افزایش قیمتی صورت گیرد شامل همه آهن آلات می‌شود./ایسنا


انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=163815
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه