میهن صنعت :

مبلغ S500 جدید اعلام شد

میهن صنعت : مرسدس بنز از آغاز ارائه کابریولت کلاس S به مشتریان بریتانیایی با قیمت پایه 110120 پوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،این خودرو که به صورت پایه S500 AMG عرضه می شود دارای بسته بدنه AMG شامل چراغ های LED جلو، رینگ های 19 اینچی آلیاژی، روکش چرم صندلی ها، گرم کن و سامانه تهویه صندلی های جلو، گرم کن صندلی های عقب، سامانه هوشمند تهویه هوا، نمایشگر 12.3 اینچی و سامانه ناوبری GPS است. خودروی فوق به یک موتور 4.6 لیتری توربو دوقلوی V8 به توان 455 اسب بخار مجهز شده و میتواند ظرف مدت 4.6 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت  برساند. به علاوه بیشینه سرعت این محصول 250km/h اعلام شده است.

 

نسخه لوکس تر مرسدس S63 AMG کابریولت دارای بسته AMG کامل تری شامل سامانه اگزوز اسپرت، رینگ های 19 اینچی آلیاژی سبک، تودوزی چرم ناپا، سامانه کمکی رانندگی و سامانه صوتی Burmester با 13 بلندگو است. این نسخه به یک موتور 5.5 لیتری V8 به توان 585 اسب بخار مجهز شده و دارای شتاب صفر تا صد 4.2 ثانیه ای و بیشینه سرعت 300km/h است.

 

در نهایت مرسدس S65 AMG کابریولت به یک موتور توربو دوقلوی 6.0 لیتری V12 مجهز شده و دارای توان 630 اسب بخار و صفر تا صد 4.1 ثانیه است. بیشینه سرعت این خودرو به 300 کیلومتر بر ساعت می رسد. از امکانات این خودرو می توان به سامانه صوتی Burmester با 12 بلندگوی صوتی، رینگ های 20 اینچی آلیاژی سبک، تودوزی چرم ناپا و روکش ناپای صندلی ها، نورپردازی داخلی درها، گرم کن فرمان، نمایشگر هدآپ و سامانه کمکی دید شب اشاره کرد./جام نیوز/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=82134
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه