میهن صنعت:

مجيد جلالي سرمربي سايپا شد

میهن صنعت: مجيد جلالي با نظر اعضاي هيت مديره باشگاه سايپا به عنوان سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه در چهاردهمين دوره ليگ برتر انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، باشگاه سايپا با انتشار اطلاعيه اي مجيد جلالي را به عنوان سرمربي فصل آينده تيم فوتبال بزرگسالان خود معرفي کرد.

در متن اين اطلاعيه آمده است؛

باشگاه فرهنگي ورزشي سايپاي البرز بدينوسيله به اطلاع ميرساند که با جناب آقاي مجيد جلالي چهره شايسته و نام آشناي فوتبال کشور براي فصل ورزشي 94-93 با عنوان سرمربي تيم باشگاهي خود به توافق رسيده است. در اين قرارداد که تا سه سال بر پايه توافق طرفين قابليت تداوم خواهد داشت ،‌ سرمربي جديد سايپا البرز، تلاش خواهد داشت تا در ادامه مسيري که طي يکسال گذشته آغاز شده ، علاوه بر ارتقاء فضايل اخلاقي و روح رادمردي و پهلواني، در اصلاح و نوسازي سبک بازي، زنجيره تربيت و پرورش بازيکن از رده هاي پايه به تيم بزرگسال و ارزش افزايي فني بازيکنان وارکان باشگاهي اهتمام نمايد.

مديريت باشگاه لازم مي داند ضمن قدرداني از مجموعه زحمات سرمربي ، کادرفني، تدارکاتي و پزشکي فصل گذشته خود، ‌مراتب احترام و تکريم خود را از همراهي و پشتيباني مردم خوب و بزرگوار استان البرز و هچنين مديران و کارگران گروه معظم خودروسازي سايپا ابراز نمايد .

از آنجا که سرمنشاء توفيقات را ساحت ربوبي و ذات کبريايي حق مي دانيم عاجزانه از پيشگاهش مي خواهيم تا ما را بر پايه تعهد و ميثاقمان همچون هميشه ، همراهي و عنايت فرمايد.

گفتني است، باشگاه سايپا در هفته آينده طي يک نشست خبري در خصوص برنامه هاي فصل آتي پاسخگوي اصحاب رسانه خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48191
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه