«میهن صنعت» :

محصولات برقی ایران دوچرخ در نمایشگاه حمل و نقل پاک

در نمایشگاه حمل و نقل پاک که به مناسبت هفته پاک توسط شهرداری در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران برگزار می شود، محصولات برقی ایران دوچرخ حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، در نمایشگاه حمل و نقل پاک که به مناسبت هفته پاک توسط شهرداری در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران برگزار می شود، محصولات برقی ایران دوچرخ حضور خواهند داشت.

نمایشگاه حمل و نقل پاک توسط معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 6 و 7 بهمن ماه 1400 به مدت دو روز برگزار می شود.

ایران دوچرخ به عنوان اولین تولید کننده موتورسیکلت در ایران قرار است سه محصول برقی تولید خود از جمله موتور برقی سه چرخ (500 واتی)، موتور برقی جیران (500 واتی)، موتور برقی جیران باتری لیتیومی (1500 واتی)، از جمله محصولات برقی ایران دوچرخ هستند که در نمایشگاه حمل و نقل پاک تهران در معرض عموم قرار دهد.

تغییرات شرایط اقلیمی در دنیا باعث شده تا استراتژی صنعت‌های خودرو و موتورسیکلت به سمت حفظ و نگهداری از محیط زیست پیش برود، در نتیجه تولیدکنندگان این حوزه بخشی از خطوط تولیدی خود را به محصولات به‌صرفه و دوستدار محیط زیست اختصاص داده‌اند.

شرکت ایران دوچرخ همکاری فنی و تجاری با شرکت های بزرگی مانند پژوی فرانسه و یاماها موتور ژاپن را در کارنامه خود داراست. در حال حاضر این شرکت توانسته با ارائه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد. ایران دوچرخ اولین شرکت تولیدکننده موتورسیکلت در ایران و یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان به کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق و پاکستان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=238150
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه