محصول جديد سامسونگ،گالکسی اگزیوم معرفی شد

خانواده گالکسی (کهکشانی) سامسونگ، تلفن همراهی جدید با امکاناتی خوب و قیمتی ایده‌آل معرفی کرد.

به گزارش ميهن صنعت به نقل از شفقنا بعد از گذشت مدت زمانی حدود یک ماه از افشای تصاویری در ارتباط با گالکسی اگزیوم سامسونگ (Axiom )، حال این گوشی معرفی و نحوه تهیه کردن آن مشخص شده است.

این گوشی در حال حاضر تنها توسط اپراتور همراه ایالات متحده به صورت قراردادی با قیمت 79 دلار و در مدت زمان دو سال به فروش می‌رسد و البته کسانی نیز که مایل هستند بدون انعقاد قراردادی صاحب این گوشی شوند باید قیمت 399 دلار را بابت آن بپردازند.


تولد فرزندی دیگر از کهکشان سامسونگ/ گالکسی اگزیوم معرفی شد

از لحاظ مشخصاتی، این گوشی همچون  Galaxy S III Mini-reminiscent است، هرچند که از لحاظ قیمتی ارزان‌تر است. نکته ظریف اینکه اگزیوم با سیستم‌عامل اندروید نسخه ساندویچ بستنی خود قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE را نیز دارد.

پردازنده دو هسته‌ای و با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح WVGA، حافظه 4 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت و همچنین دوربین‌هایی5 و 1.3 مگاپیکسلی در پشت و جلو از دیگر قابلیت‌های این گوشی همراه است.

این تلفن همراه همچنین به کاربران خود اجازه برقراری ارتباط با Google Wallet(کیف پول الکترونیکی) را نیز از طریق NFC می‌دهد و با این حساب افراد با داشتن کیف پول الکترونیکی نیازی به مراجعه به بانک و یا تعامل با ابزارهای بانکی نخواهند داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6458
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه