رئیسی:

مدارس و دانشگاه‌ها از اوایل آذرماه بازگشایی شوند

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و نقش فضای علمی و آموزشی کشور در پویایی جامعه گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه‌ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اوایل آذرماه طبق شیوه‌نامه‌ها به صورت حضوری بازگشایی شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و نقش فضای علمی و آموزشی کشور در پویایی جامعه گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه‌ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اوایل آذرماه طبق شیوه‌نامه‌ها به صورت حضوری بازگشایی شوند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تاکید بر اینکه به رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان باید مورد توجه جدی مردم باشد، افزود: در مسیر مقابله و غلبه بر بیماری کرونا، حساس بودن نسبت به رعایت موارد بهداشتی ضرورت اجتناب ناپذیر است. همچنان باید از اجتماعات و هر آنچه امکان ابتلاء به بیماری را افزایش می‌دهد، دوری کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و نقش فضای علمی و آموزشی کشور در پویایی جامعه تاکید کرد: با توجه به انجام واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال و دانشجویان، از اوایل آذرماه می‌توان برای بازگشایی مراکز آموزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقدام کرد.

رئیسی گفت: با مجموعه اقدامات پیشگیرانه و مناسبی که از طریق دستگاه‌های مربوطه بویژه بهداشت و درمان در پیش گرفته شده است امیدواریم از موج بعدی جلوگیری و از سلامت مردم بطور موثر صیانت شود.

به گزارش ایسنا، رئیسی با اشاره به پیشنهاد وزارت کشور برای تدوین نقشه راه یکساله به منظور مقابله با کرونا تصریح کرد: در تدوین این نقشه راه، باید از نظرات دستگاه‌های مختلف و تمامی استان‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=231942
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه