میهن صنعت:

مديرکل استاندارد استان تهران: “نازل‌های بنزین” چهار مرتبه در سال بازرسی می‌شوند

میهن صنعت: مديرکل استاندارد استان تهران با اشاره به وجود بيش از چهار هزار نازل بنزين در تهران گفت: سال گذشته، 15 هزار آزمون از نازل هاي استان انجام شده و نازل هاي معيوب از چرخه فعاليت خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مسلم بيات در تشريح اين خبر افزود: شرکت هاي بازرسي تاييد صلاحيت شده، هر سال چهار مرتبه آزمون ادواري نازل هاي بنزين را در جايگاه هاي بنزين انجام مي دهد و اين موضوع مستلزم هماهنگي و وحدت رويه بين دستگاه هاي اجرايي، اتحاديه ها و تشکل هاي صنفي مربوط و به ويژه شرکت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفتي ايران است.

بيات ادامه داد: سال گذشته از حدود چهار هزار و 100 نازل بنزين و 470 نازل گازوييل موجود در استان تهران، حدود 15 هزار مورد آزمون با نظارت سازمان ملي استاندارد ايران و شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي انجام شد که در اين فرايند ، يک برچسب بر نازل هاي تاييد شده الصاق مي شود تا شهروندان به راحتي اطلاعات مربوط به تاريخ آزمون و همچنين صحت انطباق اطلاعات را مشاهده کنند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران وي گفت: در صورت مشاهده نداشتن انطباق، موقتا نازل هاي معيوب از چرخه بهره برداري خارج مي شود و پس ازتعمير و رفع عيب ، اين نازل ها مورد تست مجدد قرار مي گيرد که در صورت تاييد برچسبي جهت اطلاع عموم براي نشان دادن صحت عملکرد، بر آن الصاق مي شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=47410
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه