میهن صنعت :

مشاوران املاک مسبب وضعیت کنونی نیستند

عضو اتحادیه مشاوران املاک قم بیان کرد: مشاورین مسبب وضعیت کنونی مسکن در ایران نیستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  امیر موسایی  با تقدیر از فعالان بخش مسکن در قم گفت: بازار مسکن، بازار پرریسکی است که فعالیت در این عرصه نیازمند رعایت اصول خاص است. خوشبختانه بسیاری از فعالان این عرصه با رعایت این اصول در عرصه تولید مسکن در استان فعالیت دارنددر اصل مشاوران املاک مسبب وضعیت کنونی نیستند.

وی در خصوص مصوبه اخیر هیئت وزیران گفت: بعنوان یک کارشناس املاک که ۲۲  سال است در این بازار معاملات بوده و مرتب شاهد نارضایتی ارباب رجوعان در اتحادیه و شکایت بنگاه داران هستم بگویم که این دستورالعمل نیازمند بررسی های بیشتر است زیرا به نظر می رسد که نکات بسیاری برای توجه دارد.

این کارشناس مسکن بیان کرد: نکته اول اینکه مشاوران املاک تنها عامل این تورم نبوده و از همه مهمتر تمام فعالان در این صنف جزء اون عوامل نبوده و نیستند. دوم اینکه چه چیزی در این کشور ارزان شده است که حق العمل مشاوران املاک باید مطابق یک ساختار و چارچوب باشد؟

وی تصریح کرد: نکته سوم اینکه بنظر من این راهکار تخلف را در این عرصه بیشتر میکند که کمتر نخواهد کرد ! بنابراین بهتر است تدبیری بیاندیشیم که امنیت، در این رسته بیشتر شود تا شاهد سلامتی و درستی در این کسب و کار باشیم نه اینکه بواسطه خشکی ها و بی ملاحظه گی ها و دستورات نسنجیده ، دست و پای مشاوران املاک را ببندیم./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=249091
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه