«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مشخصات فنی خودرو فیدلیتی/ اولین تجربه رانندگی با تازه وارد گروه بهمن چگونه بود؟ + تصاویر

گروه بهمن آماده عرضه خودرو فیدلیتی به بازار ایران می شود و از برنامه های بلند مدت خود برای داخلی سازی این خودرو خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودرو فیدلیتی قرار است که در دو نسخه 5 و 7 نفره در اختیار مشتریان قرار بگیرد و جالب است بدانید که پلتفرم این شاسی بلند در سال 2019 طراحی شده و با عنوان Jetour X۷۰ در بازار چین شناخته می شود. در زیر کاپوت این نسخه تازه وارد پیشرانه توربوشارژر 1.5 لیتری با قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون متر قرار می گیرد.

مشخصات فنی خودرو فیدلیتی

طراحی ظاهر این خودرو نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و در نگاه نخست جلو پنجره ای تهاجمی به همراه چراغ های اسپرت روشنایی روز جلب توجه می کند.  دو نوع رینگ 20 اینچی آلومینیومی برای این شاسی بلند در نظر گرفته شده که امکان سفارش برای مشتریان به وجود آمده است.

طراحی نمای عقب خودرو نیز هارمونی داشته و از ویژگی های آن می توان به دیفیوزر کرومی، چراغ های کشیده، اسپویلر عقب و اگزوزهای اسپرت و تهاجمی اشاره کرد. کابین این محصول گروه بهمن نیز میزبان امکانات خوبی است و یک صفحه نمایشگر در وسط داشبورد به چشم می خورد که دسترسی راننده را راحت تر کرده است.

 سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی با 8 بلندگو، گرمکن صندلی، نور محیط داخل کابین، شارژ القایی بدون سیم گوشی همراه، ورود بدون کلید، برف پاک کن با سنسور باران، دو فرمان چرم، صفحه نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، سانروف برقی سقف پانوراما،  باز شدن اتوماتیک درب صندوق عقب با پا،  نمایش فشار باد تایرها و … بخشی دیگر از امکانات این خودرو به شمار می رود.

شاسی بلند فیدلیتی از نوع دیفرانسیل جلو بوده و به یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته دو کلاچه (DCT) یا یک گیربکس CVT مجهز شده است. لیست سیستم های ایمنی این خودرو بلند بوده و در این لیست سیستم های نظیر کروز کنترل با سامانه تثبیت سرعت، ترمز پارک برقی،دوربین دنده عقب، قفل مرکزی، دوربین 360 درجه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تشخیص نقاط کور،  ترمز ضدقفل ABS، سیستم تشخیص مانع، سیستم کمکی شروع حرکت خودرو در سراشیبی، 4 ایربگ و …. قرار می گیرد.

انتظار می رود که عرضه این خودرو گروه بهمن از اوایل تیرماه آغاز شود و براساس اعلام مدیرعامل این گروه تیراژ تولید این مدل تا پایان سال به عدد 9200 دستگاه خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=225628
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه
  1. محمدحسین 26 خرداد 1400

    این خودرو قیمت با چه قیمتی میخواد بیاد به بازار؟

    1. بهنام وحیدی 26 خرداد 1400

      حدود 650 میلیون تومان