ايماني‌فر:

مفتخر به برپایی نماز اول وقت در تمامی ادارت گاز خراسان رضوی هستیم

رئیس ستاد اقامه نماز شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مفتخر به اقامه نماز اول وقت در كليه ادارات تابعه شرکت گاز خراسان رضوی هستيم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، محمد ایمانی فر ظهر ديروز در حاشيه ديدار هم انديشي با ائمه جماعات ادارات هفت گانه مشهد با اشاره به اینکه مسئله نماز جزو اولویت‌های مهم زندگی بشری است، اظهار كرد: ماز محکم‌ترین دستاویز در بحران‌ها و مشکلات است از همین رو انسان‌ها به واسطه این نعمت می‌توانند به تقرب الهی دست یابند و جزو غافلین شمرده نشود.

رئیس ستاد اقامه نماز شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به برپایی نماز جماعت در بين کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی و اولویت بخشی به این مهم، بیان کرد: افتخار ما این است که در اداره مرکزی، مناطق هفت‌گانه و نواحي اين شركت نماز اول وقت به بهترین وجه برپا می‌شود؛ مسلم آن است که برپایی نماز جماعت در ادارات روحیه مسئولیت پذیری و مردم داری کارکنان را افزایش می‌دهد.

دبير كميته فرهنگي شركت گاز خراسان رضوي با بیان اینکه اقامه نماز جماعت رابطه مستقیمی با سالم سازی اجتماع دارد، اظهارکرد: برپایی نماز اول وقت در ادارات دولتي موجب می‌شود تا کارکنان در فضای همکاری و برادری در کنار یکدیگر اطاعت خداوند را به جای آوردند و در خدمت رسانی به خلق درصدد کسب رضایت خداوند باشند.

ايماني‌فر تصریح کرد: زمانی که مردم تاکید خادمان خود در ادارات دولتی را مبنی بر پایی نماز اول وقت مشاهده کنند، بیش از پیش به آن‌ها اعتماد و اطمینان می‌کنند.

رئيس روابط عمومي شركت گاز خراسان رضوي در پايان خاطرنشان كرد: موازي برپایی نماز جماعت در ادارات اين شركت، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعي از جمله دوره‌هاي آموزش قرآن، سخنراني، بيان احكام و حديث برای کارکنان تدارک دیده شده است که نقش موثری در ارتقاء فرهنگ دینی و معنوی آنان ايفا مي‌كند.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=96991
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه