رئیس جمهور :

ممنوعیت تردد شبانه لغو شود

رئیس جمهور با قدردانی از همراهی و همکاری مردم با متولیان مقابله با کرونا اظهار داشت: اقدامات بزرگ و ارزشمندی در راستای واکسیناسیون عمومی و صیانت از جان و سلامت مردم، انجام شده، اما همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است و باید از هرگونه عادی انگاری و سستی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پرهیز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از روحیه بسیجی دست اندکاران مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران با روحیه جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا مشغول ایثار و فداکاری هستند و با حفظ و تقویت این روحیه می توان بر مشکلات غلبه کرد.

 

رئیس جمهور افزود: دغدغه و اولویت اصلی دولت، صیانت از جان مردم است و این مسیر را تا رسیدن به شرایط مطلوب با قوت ادامه خواهیم داد.

 

رئیسی جدیت در کنترل رفت و آمد از طریق مرزهای کشور را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارند با  حساسیت و جدیت، تردد افراد از مرزها را کنترل کنند.

 

رئیس جمهور با تأکید بر تداوم اعمال کنترل های هوشمند و تاثیر آن در کنترل بیماری کرونا،‌ گفت: به هر میزان که ابعاد و حجم کنترل های هوشمند افزایش می یابد، می توان محدودیت های غیر هوشمند را کاهش داد.

 

رئیسی تأکید کرد: با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهرها لغو شود./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=233456
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه