«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

با نزدیک شدن به نمایشگاه خودرو ژنو 2019، اخبار زیادی در خصوص رونمایی از محصولات جدید خودروسازان در این گردهمایی خودرویی منتشر می شود و به همین منظور بیشترین مطالب این هفته به این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با نزدیک شدن به نمایشگاه خودرو ژنو 2019، اخبار زیادی در خصوص رونمایی از محصولات جدید خودروسازان در این گردهمایی خودرویی منتشر می شود و به همین منظور بیشترین مطالب این هفته به این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

 

رونمایی از سانگ یانگ کوراندو پیش از نمایشگاه ژنو 2019

نسل جدید سانگ یانگ کوراندو با ظاهری اسپرت تر و امکانات رفاهی بیشتر آماده حضور در نمایشگاه خودرو ژنو می شود.

این محصول کره ای با الهام از مدل های رکستون و تیوولی طراحی شده است و از امکانات آن می توان از صفحه نمایشگرهای 10.25 اینچی و 9 اینچی، فناوری خودران سطح 2.5، رادار بین خطوط، سیستم ترمز خودکار اضطراری و هفت عدد کیسه‌ی هوا اشاره کرد.

اطلاعاتی در خصوص پیشرانه این خودرو منتشر نشده اما انتظار می رود در زیر کاپوت آن یک پیشرانه‌ی 1.6لیتری 4 سیلندر توربودیزل قرار بگیرد.

خودرو آینده نگرانه دی اس معرفی شد

خودروساز لوکس دی اس از مدل مفهومی و آینده نگرانه خود با عنوان دی اس ایکس رونمایی می کند.

طراحی کابین این خودرو اسپرت با الهام از اسپیداستر طراحی شده و در واقع بدنه آن به دو نیم تقسیم شده که نیمی برای راننده و نیمی دیگر برای سرنشین در نظرگرفته شده است.

این مدل مفهومی در واقع بیانگر خودروهای اسپرت در سال 2035 است.

شرکت سیتروئن قصد دارد تا کانسپت سیتروئن AMI ONE در نمایشگاه ژنو رونمایی کند.

این خودرو تمام الکتریکی دو نفره با رنج مسافتی 60 مایل بر ساعت در نمایشگاه خودرو امسال رونمایی رسمی می شود و به نظر می رسد که به عنوان یکی از کوچکترین خودروهای حاضر در این رویداد شناخته شود.

کوچکترین کانسپت سیتروئن در ژنو 2019

کانسپت مذکور سیتروئن طبق مقررات قابل استفاده برای افراد 16 ساله ویا بالاتر است. این خودرو در واقع نسخه امروزی مدل 2CV سیتروئن است که عنوان کوچکترین خودرو را در تاریخ این شرکت یدک می کشد.

سیتروئن AMI ONE مجهز به یک پیشرانه الکتریکی، سیستم rwd و پک باتری یون لیتیومی است که بیشینه سرعت آن با وزن 425 کیلویی این خودرو به 28 مایل در ساعت می رسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=172632
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه