«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

دنیای خودرو علیرغم تعطیلی برخی از خودروسازها میزبان اخبار زیادی است که در این بخش مروری بر مهمترین رویدادهای خودرویی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صنعت خودرسازی در سال جدید با شیوع کرونا ویروس متحمل خسارات زیادی شده است و حالا با گذشت زمان برخی از کارخانه های خودروسازی به تدریج در حال باز شدن و بازگشت به چرخه تولید هستند. دنیای خودرو علیرغم تعطیلی برخی از خودروسازها میزبان اخبار زیادی است که در این بخش مروری بر مهمترین رویدادهای خودرویی شده است.

فیس لیفت سدان ب ام و سری 5 دیده شد

نسخه فیس لیفت سدان ب ام و سری 5 پیش از رونمایی رسمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. همان طور که در تصویر مشخص است، نمای جلو و عقب خودرو استتار شده و شاهد تغییراتی در جلو پنجره ای و چراغ های جلو هستیم.علاوه بر این، به نظر می رسد که پیشرانه و فناوری های کمک راننده جدید برای این خودرو در نظر گرفته شده باشد

جلوپنجره ای جدید در کنار چراغ های ال ای دی باریک قرار گرفته است و به علاوه تغییراتی در سپر به چشم می خورد. عقب خودرو نیز میزبان تحولات جدیدی شده که از جمله می توان به چراغ های عقب ال ای دی و احتمال به کاربردن رینگ های جدید اشاره کرد.

تحولات قابل توجه نسخه جدید Ghibli

اخبار انتشار مدل احیا شده خودروی Maserati Ghibli در ۲۰۲۰ مدتی می‌شد که به گوش مخاطبان دنیای اتومبیل رسیده بود، با این حال تمامی افراد انتشار تغییراتی بیشتر از این خودرو داشتند.

کاملا مشخص است که شرکت مازراتی تمام انرژی خود را بایی ایجاد تغییرات بر روی کاپوت اتومبیل Ghibli مصرف کرده است. متاسفانه همچنان ماهیت تغییرات ایجاد شده بر روی این قسمت مشخص نیست، اما خوش‌بختانه اطلاعاتی از آن چه زیر قسمت مذکور مخفی شده در دست مخاطبین قرار گرفته است. عکاسان طی تصویربرداری خود توانسته‌اند برچسب‌های اطلاعاتی برخی قصعات خودرو را مشاهده کنند. این برچسب‌ها نشانگر حضور یک موتور ۲.۰ لیتری با قدرتی مطابق با ۳۳۰ اسب بخار بودند.

آغاز فعالیت کارخانه های هیوندای برای صادرات به آمریکا

با توقف تولید خودروسازان دیترویت در ماه مارس به خاطر همه گیری ویروس کرونا، شرکت هیوندای موتور کره جنوبی فعالیت کارخانه های خود را برای صادرات خودرو به آمریکا آغاز کرد. این اقدام برای پنجمین گروه خودروسازی بزرگ دنیا بسیار هزینه‌بر است.

 در حالی که شرکت هیوندای از معدود خودروسازان جهانی است که تولید آن در خانه بهبود یافته، ولی خوش بینی های آن برای صادرات به آمریکا به خاطر حساسیت  پایین مصرف کنندگان و اقدامات رقبا برای محافظت از قلمرویشان از بین رفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=194973
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه