«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

صنعت خودروسازی آلمان در هفته گذشته بیشترین اخبار به خود اختصاص داده است که از جمله می توان به فراهم کردن مقدمات رانندگی خودران سطح ۴ در آلمان و بدهکاری عظیم فولکس واگن اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صنعت خودروسازی آلمان در هفته گذشته  بیشترین اخبار به خود اختصاص داده است که از جمله می توان به فراهم کردن مقدمات رانندگی خودران سطح ۴ در آلمان و بدهکاری عظیم فولکس واگن اشاره کرد. رونمایی از خودرو عجیب و کوچک بوگاتی نیز بیشترین توجه را به خود جلب کرده است.

قانونی شدن رانندگی خودران سطح ۴ در آلمان

دولت فدرال آلمان به دنبال قانونی کردن و تجاری‌سازی فناوری رانندگی خودران سطح ۴ در این کشور است که به نظر می رسد این مجوز تا تابستان سال آینده صادر شود.این مجوز می تواند برای تولید کننده های خودروهای خود ران قابل توجه باشد.امکان کنترل این خودرو ها به کمک رایانه فراهم شده و  شامل مقررات قانونی برای تاکسی‌های خودران نیزمی‌شود. 

لقب بدهکارترین شرکت جهان به فولکس واگن رسید

گروه خودروسازی فولکس واگن با 192 میلیارد دلار بدهی لقب بدهکارترین شرکت جهان را از آن خود کرد و نکته قابل توجه این است که بدهی این شرکت حتی از کشورهای آفریقای جنوبی و مجارستان بیشتر است. پس از فولکس‌واگن شرکت‌های دایملر، تویوتا و فورد بدهی زیادی دارند. در ادامه لیستی از بدهی شرکت های مختلف گردآوری شده است.

بوگاتی برای کودکان خودرو می سازد

 بوگاتی از عرضه  بیبی ۲ با الهام از یک خودروی قدیمی این شرکت که حدود یک قرن قبل معرفی شد، خبر داد. این محصول تازه وارد دارای پیشرانه الکتریکی و قیمت ۳۵ هزار دلاری خواهد بود.  این مدل جدید ۷۵ درصد بزرگ تر از نمونه قدیمی ساخته می شود که قابلیت تنظیم روی سه حالت در آن وجود دارد. با هر بار شارژ خودرو، امکان طی کردن مسافتی معادل ۳۱ مایل وجود خواهد داشت که نسخه آپشن دار آن با قیمت تقریبی ۵۰ هزار تا ۶۸ دلار روانه بازار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=198562
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه