"اختصاصی میهن صنعت"

موتورسیکلت با موتور v8 فراری +عکس

میهن صنعت: در هفته ای که همه چیز کوچکتر می شه و هوندا خودروی مفهومی 660 سی سی خودش را معرفی می کند، فرانسه نیز پا به جلو گذاشت و از یک موتور سیکلت چهارچرخ با موتور 3 لیتری فراری رونمایی نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این موتورسیکلت که ساخت لازارث می باشد موسوم به "ویرایش مت" بوده و حتی از وی ایت اف (چهارچرخ پیشین فراری) نیز ترسناکتر است.


بگذارید در مورد قدرت و وزن آن صحبت کنیم. یک موتور 3 لیتری فراری V8 با قدرت 250 اسب بخار خالص، با گیربوکس BMW M3، بر روی یک موتور سیکت چهارچرخ با وزن 650 کیلوگرم برابر است با قدرت 385 اسب بخار خالص به ازای هر تن. که این یعنی "خیلی زیاد".


تعویض دنده ها با پا نیست و به وسیله ی دکمه هایی که بر روی دسته فرمان تعبیه شده است انجام می شود. اما این تازه شروع کار است. موتور از سیستم انژکتوری دو سوپربایک یا موتورسیکلت مسابقه ای استفاده می کند.

تک به تک قسمت های این موتورسیکلت با یک سیستم کلملاً قابل تنظیم به نام "سایبل" مدیریت می شود و لذا می توانید از طریق یک لپ تاپ آن را به راحتی تیون کنید.


گرچه به نظر 3 چرخ می آید، اما در واقع یک جفت تایر 18 اینچی اسپورت با برند "مومو" در پشت و لاستیک های به نسبت کوچکتری در جلو دارد. سیستم ترمز شامل کلیپر های برمبو و دیسک های 324 میلی متری می باشند.


 

لازارث چیزی راجع به سرعت این موتور سیکلت ها به ما نگفتند؛ اما در مورد قیمت آن چرا. اگر ایستاده اید لطفاً بنشینید و احساسات خود را کنترل کنید. قیمت این موتور سیکلت ها 154800 یورو می باشد!!! یعنی با این پول می توان 2 دستگاه نیسان جی تی آر 2013 خرید. من این موتورسیکلت را ترجیح می دهم.

مترجم: سام بهادر

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=29492
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه