«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

میتسوبیشی در آمریکا خواهد ماند

در جلسه بعدی سهامداران و هیئت مدیره به احتمال زیاد تاکائوکاتو به عنوان مدیرعامل میتسوبیشی موتورز انتخاب خواهد شد.کاتو اعلام کرده است میتسوبیشی در زمانی که او مدیرعامل این شرکت است از بازار آمریکای شمالی خارج نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در جلسه بعدی سهامداران و هیئت مدیره به احتمال زیاد تاکائوکاتو به عنوان مدیرعامل میتسوبیشی موتورز انتخاب خواهد شد.کاتو اعلام کرده است میتسوبیشی در زمانی که او مدیرعامل این شرکت است از بازار آمریکای شمالی خارج نخواهد شد.

او در نشست خبری گفت: فروش ما در آمریکا ادامه خواهد یافت، زیرا آمریکا بزرگترین بازار برای ما است پس خروج از این بازار منطقی نخواهد بود.همینطور که اعلام شد فروش میتسوبیشی در آمریکا متوقف نخواهد شد اما کاتو می‌خواهد در اقدامی سبد محصولات خود را مورد بازنگری قرار دهد تا با استراتژی جدید سود کم اما پایدار داشته باشند. کاتو اعلام کرد: اگر شرکت شما بزرگ باشد شما می‌توانید سود خود را حفظ کنید، پس این موضوع در مورد ما نیز صدق می‌کند.ما به این موضوع اعتقاد داریم و با این شیوه رو به جلو حرکت می‌کنیم.کاتو پس از قرار گرفتن در راس میتسوبیشی موتورز یک برنامه مالی میان مدت را اجرا می‌کند که تا پایان سال 2020 انجام خواهد شد.

این یک ایده خوب است که در زمان مدیریت کاتو انجام خواهد شد. یکی از برنامه‌های این خودروساز در آینده عرضه یک پیک‌آپ در بازار آمریکا خواهد بود و شایعه شده که این پیک‌آپ با همکاری رنو- نیسان و بر روی یک پلتفرم مشترک تولید خواهد شد. آخرین پست و مقامی که کاتو قبل از این داشته است به هدایت میتسوبیشی در اندونزی بر می‌گردد.کاتو سابقه کار در آمریکا را نیز داشته و تلاش‌های آن منجر به تثبیت کارخانه کرایسلر و DSM که زیر مجموعه میتسوبیشی هست در ایالت ایلینویز شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=177039
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه