«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نخستین تصاویر استون مارتین اسپیدستر V12 منتشر شد

نخستین تصاویر ابر خودروی استون مارتین اسپیدستر V12 منتشر شد و قرار است که تنها 88 دستگاه از این مدل روانه بازار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نخستین تصاویر ابر خودروی استون مارتین اسپیدستر V12 منتشر شد و قرار است که تنها 88 دستگاه از این مدل روانه بازار شود.

استون مارتین اسپیدستر V12 بدون شیشه عقب و سقف عرضه می شود و نخستین مراحل تست فنی خود را سپری می کند که امکان سفارش آن در حال حاضر وجود دارد اگرچه از اوایل بهار 2021 در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بخش سفارشی سازیQ استون مارتین وظیفه ساخت این خودرو را بر عهده دارد و در واقع با الهام ازبخش خودروسازی استون مارتین و صنعت هوانوردی طراحی شده است. این مدل تازه وارد بسیاری از مشخصات خود را از مدل ونتیج به ارث برده و چراغ های جلو، خروجی های هوا و همچنین چراغ های نواری عقب گواه این موضوع است.

همان طور که در تصاویر مشخص است، جلو خودرو با جلوپنجره ای  بزرگ احاطه شده و خروجی هوا در مرکز و بالای چرخ ها روی کاپوت در نگاه نخست توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. از مهمترین ویژگی های ظاهری این مدل می توان از صندلی های شبیه به کابین خلبان، عدم وجود صفحه نمایشگر و شیشه و همچنین نمایی تهاجمی تر نام برد.

لوله های دوگانه اگزوز در انتهای سیستم اگزوز استیل ضد زنگ منحصر به فرد قرار گرفته و از مرکز دیفیوزر گسترده بیرون زده است. برای ساخت کابین این محصول شگفت انگیز استون مارتین از چرم، آلومینیوم، کروم و فیبرکربن استفاده شده و به نظر می رسد که  طراحان نهایت تلاش خود را برای عرضه یک محصول تمام عیار به کار گرفته اند.

ساختار این خودرو نیز متمایز بوده و به منظور عملکرد بهتر، از یک شاسی سفارشی  بهره برده اند که ویژگی های  خود را از دو مدل ونکویش و DBS Superleggera  به ارث برده است.

استون مارتین اسپیدستر V12 مجهز به یک پیشرانه 5.2 لیتری وی 12 با قدرت 690 اسب بخار و 735 نیوتون متر گشتاور است که نیرو از طریق سیستم انتقال 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود.

استون مارتین مدعی شده که شتاب صفر تا 62 مایل این مدل برابر 3.5 ثانیه است و بیشینه سرعت آن به 186 مایل بر ساعت می رسد. از دیگر مشخصات این مدل می توان به دامپرهای تطبیقی، ترمز کربن-سرامیکی و رینگ های 21 اینچی اشاره کرد.

استون مارتین اسپیدستر V12 با قیمت 765,000  پوند در اختیار مشتریان قرار می گیرد و از هم اکنون امکان سفارش آن فراهم شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=202234
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه