میهن صنعت :

نسل دوم اوپل Insignia به زودی رونمایی می شود

اواخر سال 2016، اوپل Insignia گرند اسپرت به عنوان نسل دوم اوپل Insignia رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،قبل از رونمایی جهانی این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس، این پرچم دار جدید اوپل اخیرا در حال تست در آلمان دیده شده است.

اوپل Insignia گرند اسپرت دارای طراحی تهاجمی الهام گرفته از اوپل مونزا کانسپت است که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2013 معرفی شده بود. نسل دوم این مدل در مقایسه با نسخه اصلی آن کمی کشیده تر شده و دارای طول 4897 میلی متر است در حالی که اورهنگ های کوچک تر و عرض 11 میلی متر بیش تر دارد. تغییر ابعاد در این مدل سایزی مشابه خودروهای دیفرانسیل عقب کلاس بالاتر به Insignia می دهد. خط سقف 29 میلی متر کوتاه تر در این خودرو نیم رخی شبیه به کوپه به آن می دهد. مدل نسل دوم این خودرو یکی از ایرودینامیک ترین خودروها در کلاس خود است.

کابین اوپل Insignia گرند اسپرت نیز از اوپل مونزا کانسپت الهام گرفته و از فلسفه طراحی این برند پیروی می کند. نسل دوم Insignia به لطف 92 میلی متر فاصله بیش تر بین دو محور دارای 32 میلی متر فضای بیش تر برای ارتفاع کمر، 25 میلی متر فضای شانه و زانوی بیش تر و 8 میلی متر فضای سر بیش تر است.

اوپل Insignia گرند اسپرت با جدیدترین موتورهای توربوشارژ و گیربکس ها از جمله اتوماتیک هشت سرعته موجود خواهد بود./خبرخودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=110227
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه