میهن صنعت :

نظر سنجی مجلس از خودروهای داخلی متوقف شد

شهباز حسن پور : با توجه به حساسیتی که مجلس شورای اسلامی در خصوص ارتقاء کیفیت خودروهای ساخت داخل دارد کمیته و کارگروهی در این رابطه در مجلس تشکیل شد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حساسیت نمایندگان بر روی کیفیت خودروهای تولیدی را عاملی جهت نظر سنجی های مختلف در خصوص کیفیت این خودروها عنوان کرد و گفت: با توجه به حساسیتی که مجلس شورای اسلامی در خصوص ارتقاء کیفیت خودروهای ساخت داخل دارد کمیته و کارگروهی در این رابطه در مجلس تشکیل شد.

شهباز حسن پور در ادامه گفت: پس از اجرای قانون ارتقای کیفی خودروهای داخلی، تغییراتی در نحوه تولید خودروهای داخلی انجام شد؛ بر همین اساس مقرر شد با برگزاری یک نظرسنجی نظر مردم پس از اجرای  قانون ارتقای کیفی خودروها بررسی شود.

وی افزود:در نشستی که با مسئولان شرکت های خودروساز برگزار شد دغدغه های نمایندگان مجلس در رابطه با ارتقاء کیفیت در خودرو ها عنوان شد و مقرر شد همه استاندارد ها رعایت شود اما متاسفانه با تحریم های به وجود آمده و از طرفی کاهش نقدینگی که در این صنعت به وقوع پیوست طرح های مذکور تا حدودی متوقف شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته نظر سنجی در خصوص کیفیت خودرو های داخلی در سایت مجلس منتشر شد منتهی به دلیل اینکه هیچ نوع اطلاع رسانی در این مورد صورت نگرفته بود و لازم بود این نظر سنجی در رسانه های عمومی صورت گیرد استقبال چندانی از آن نشد و این طرح متوقف شد.

وی با بیان این مطلب که مجلس همیشه حامی صنعت خودرو کشور است گفت: نمایندگان در کارگروهی که تشکیل شد بسیار سعی کردند از خودروسازان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت کنند .

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که خودروسازان باید انتظارات مشتریان را برآورده کنند گفت: خودروسازان باید سعی کنند برای استقبال بیشتر مردم از خودروهای داخلی خواسته های مشتریان از تولیدات ملی را برآورده کنند زیرا در این صورت است که نیازی به هیچگونه نظر سنجی وجود ندارد و مردم با استقبال از خرید خودروهای داخلی نشان می دهند به چه میزان از این خودروها رضایت دارند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3511
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه