میهن صنعت :

نمايش محصولات متنوع ايران خودرو در بصره

میهن صنعت : نخستين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران فردا در بصره با حضور گروه صنعتي ايران خودرو برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، گروه صنعتي ايران خودرو در فضاي 250 متري خود،جديد ترين دستاورد هاي خود از قبيل دنا، رانا، سمند داشبورد جديد، سورن، پژو پارس، پژو 405 و وانت آريسان را به نمايش خواهد گذاشت.

این شهر بندری عراق كه با آبادان تنها 20 کیلومتر فاصله دارد بازار بسيار خوبي براي محصولات ايران خودرو محسوب مي شود و مرز آبی و خاكي آن، صادرات به این شهر را تسهیل کرده است.


بصره از دیرباز گذرگاه ورود کالا در منطقه بود و حتی پیش از سرمایه‌‌گذاری و تاسیس بندر خرمشهر، از بندر بصره به عنوان مرکز ورود و خروج کالا استفاده می‌شد؛ این شهر اکنون هم موقعیت سابق خود را به عنوان بارانداز صادرات و واردات حفظ کرده و به دلیل مجاورتش با استان‌های جنوبی ایران موقعیت خاصی را برای تجار ایرانی فراهم کرده است.


در اين نمايشگاه شركت هاي مختلف صنعتي، خودرويي و قطعات خودرو، گروه‌های کالایی صنایع غذایی، مصالح و تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی و شرکت‌های مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی  حضور خواهند داشت./ایکوپرس/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=84399
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه