میهن صنعت:

هشتمین نمایشگاه اینوتکس از 19 تا 22 خردادماه برگزار می‌شود

هشتمین دوره نمایشگاه (INOTEX 2019) از یکشنبه نوزدهم تا چهارشنبه بیست و دوم خردادماه در فضایی به مساحت 9 هزار مترمربع در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه، با تکیه بر تجارب قبلی خود، میزبان اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشورها خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هشتمین دوره نمایشگاه (INOTEX 2019) از یکشنبه نوزدهم تا چهارشنبه بیست و دوم خردادماه در فضایی به مساحت 9 هزار مترمربع در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه، با تکیه بر تجارب قبلی خود، میزبان اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشورها خواهد بود.

پیش بینی می شود بیش از 8 هزار نفر متخصص و افراد تحصیل کرده و بازیگران مختلف اکوسیستم استارتاپی و چندین هیأت تجاری نیز از کشورهای خارجی از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین چندین رویداد تجاری و ترویجی در طول نمایشگاه برگزار خواهد شد که موجبات دسترسی تولیدکنندگان و ارایه کنندگان خدمات و صاحبان دانش فنی را به مشتریان و سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.
پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری، برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند بود. 
همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان های دائمی نمایشگاه هستند.
گفتنی است، نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) در هفت دوره خود، میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و بیش از یک هزار شرکت کننده (غرفه دار) از 25 کشور مختلف بوده است و اهدافی همچون تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه و … را دنبال کرده است. 
در این راستا تاکنون بیش از 700 جلسه مذاکره اختصاصی (B2B) میان شرکت کنندگان در نمایشگاه برگزار شده است.
نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با نام INOTEX بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکتها و سرمایه گذاری روی طرح ها و استارتاپ هاست.

INOTEX تلاش می کند که علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کند و همچنین سرمایه گذاران را با فرصت‌های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا نماید.
نمایشگاه اینوتکس از سال 1390 تشکیل و به تدریج ضمن تکامل، بخش‌های مختلفی از زیست‌بوم کارآفرینی کشور را نیز در بر گرفت.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=177766
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه