لزوم توجه مشتریان به پیام‌های دریافتی از سرشماره اختصاصی ایران‌خودرو

هشدار ایران‌خودرو درباره پیامک‌های قرعه‌کشی

در پی ارسال پیامک‌هایی با سرشماره متفرقه، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای به مشتریان درخصوص این سرشماره‌ها که قصد کلاهبرداری دارند هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  اطلاعیه ایران‌خودرو به این شرح است: در روزهای اخیر پیامک‌هایی با نام ایران‌خودرو و سرشماره‌های غیرمرتبط به این خودروساز برای مردم ارسال می‌شود که با ارایه اطلاعات نادرست، مدعی برنده شدن دریافت‌کنندگان پیامک در قرعه‌کشی ایران‌خودرو هستند.

لینک ارسالی در این پیامک، مخاطبان را به درگاه اینترنتی برای پرداخت مبلغ قابل توجهی هدایت می‌کند، این در صورتی است که برنده شدن در قرعه کشی نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجهی ندارد و پرداخت صرفا مربوط به وجه خودرو برابر با مبالغ اعلامی در بخش‌نامه‌های فروش است.

بر اساس این گزارش، گروه صنعتی ایران‌خودرو تاکید می‌کند، سرشماره پیامکی این شرکت ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ بوده و هر گونه سرشماره‌ای غیر از آن ارتباطی به این شرکت ندارد.

مشتریان و مخاطبان صرفا پیامک‌های دریافتی از این سرشماره را از سوی ایران‌خودرو تلقی کرده و درخصوص محتوای ارسالی آن ترتیب اثر دهند.

گفتنی است، با توجه به تعداد زیاد متقاضیان شرکت در طرح‌های فروش ایران خودرو و جامعه چند میلیونی ثبت‌نام‌کنندگان، برخی افراد کلاهبردار با ارسال پیامک و یا ادعای نفوذ در نتایج قرعه‌کشی به دنبال سودجویی هستند که مشتریان با هوشیاری و دقت در سرشماره‌های دریافتی می‌توانند مانع این اقدام شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=255600
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه