رئیس هیئت مدیره اتماک:

هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز تجربه متفاوتی خواهد بود

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشینهای کشاورزی (اتماک) در نشست خبری صبح روز چهارشنبه با موضوع هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز گفت: بنده مطمعنم هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز تجربه بسیار دلچسبی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشینهای کشاورزی (اتماک) در نشست خبری صبح روز چهارشنبه با موضوع هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز گفت : این آمادگی را داریم که سایت نمایشگاهی شیراز را به صورت کامل تجهیز کنیم چرا که بخش عمده ای از تجهیزات ضد عفونی کردن محیط، تجهیزات کشاورزی هستند.

 

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

گزارش ویدیویی از افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

 

مهندس حمیدرضا نامی ادامه داد: رویکرد انجمن در خصوص نمایشگاه به دو صورت است. نمایشگاه های استراتژیک در هیئت مدیره انجمن تعریف شده است. بنده مطمعنم هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز تجربه بسیار دلچسبی خواهد بود.
 
وی گفت : دولت زحمات خوبی در حوزه کشاورزی کشیده است اما متاسفانه بخش مهمی از این تصمیمات مناسب بخش خصوصی نبوده است. بخش خصوصی یاد گرفته که نگاهش را از دولت برداشته و تنها به تلاش خود متکی باشد. ما مطالبات خود را پیگیری می کنیم و برای ما فرقی نمی کند چه اتفاقاتی در حاشیه خواهد افتاد.
 
رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشینهای کشاورزی (اتماک) افزود: ما پیش بینی میکنیم نمایشگاه کشاورزی شیراز به عنوان یک نمایشگاه با کیفیت معرفی خواهد شد. مجری جدید برگزاری این نمایشگاه در نمایشگاه مشهد نشان داده چه توانایی هایی دارد و ما هم اعتماد کامل در برگزاری با کیفیت این نمایشگاه داریم.
 
وی ادامه داد : شورای سیاست گذاری برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز پیش از شروع در خصوص ساعت برگزاری این نمایشگاه به توافق کامل خواهد رسید اما برگزاری موفق نمایشگاه مشهد نشان داد که ساعت برگزاری نمایشگاه می تواند صبح باشد و بخش عمده ای از غرفه داران نیز از این موضوع راضی بودند.
 
مهندس نامی گفت : این قول را خواهیم داد که به واسطه ارتباطات انجمن، مهمان های ویژه ای و تاثیر گذاری از کشورهای ترکیه، ایتالیا و آلمان میهمان های تاثیرگذاری خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=208745
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه