میهن صنعت:

همراهی بانک شهر در پیشبرد اهداف فرهنگی کم‌نظیر است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حمایت معنوی و تأمین مالی رویدادهای فرهنگی هنری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، تلاش‌های بانک شهر را در حوزه خطیر مسئولیت اجتماعی و پیشرفت موضوعات فرهنگی اساسی و کم نظیر دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، علیرضا نصر اصفهانی با بیان این مطلب اظهار کرد: با حمایت های مالی و معنوی این بانک، در سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان شاهد شکوفایی خلاقیت کودکان کشور عزیزمان در جای جای این مرز پرگهر بودیم.
وی با تاکید بر نقش شاخص بانک شهر در پیشبرد اهداف والای فرهنگی افزود: افتخار آفرینی کودکان این کشور در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی نیاز به حمایت جدی و اساسی سایر نهادها دارد و از این رو می بایست نگاه به دنیای زیبای کودکان در اولویت اقدامات مسئولان و سیاستگذاران فرهنگی و حامیان مالی قرار گیرد.
رئیس شورای شهر اصفهان در ادامه از همراهی بانک شهر در برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان قدردانی کرد و گفت: از حمایت های این بانک که افتخارآفرینی کودکان و نوجوانان پر استعداد این مرز و بوم در این جشنواره را به نمایش گذاشته و سرافرازی ایران در عرصه‌های بین‌المللی را به همراه داشته است ، نهایت سپاس و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=183964
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه