همکاری زامیاد در پروژه حمل و نقل شهری معلولان

ميهن صنعت: شرکت زامیاد تامین خودروهای مورد نیاز برای حمل و نقل شهری معلولین را بر عهده گرفت.


 
به گزارش سایپانیوز، پروژه حمل و نقل شهری معلولین برای اولین بار از سوی شهرداری تهران و شرکت زامیاد به اجرا در خواهد آمد و شرکت زامیاد عهده دار تامین خودروهای مناسب سازی شده این طرح خواهد بود.

براین اساس سید جعفر هاشمی تشکری معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری به خبرنگار سایپا نیوز گفت: شرکت زامیاد یکی از همکاران پروژه حمل و نقل ویژه معلولین است و مجموعه شهرداری تهران حضور این شرکت را به فال نیک گرفته و با توجه به آثار مثبت اجتماعی پروژه حمل و نقل معلولین، زامیاد نیز در  نتایج معنوی این پروژه سهیم خواهد بود.
 
هاشمی تشکری تصریح کرد: محصولات شرکت زامیاد دارای ویژگی های مناسبی برای استفاده در حوزه حمل و نقل شهری است و خودروهای تولیدی این شرکت، تمامی مشخصات مورد نیاز برای استفاده در این پروژه را دارا است.
 

همکاری زامیاد در پروژه حمل و نقل شهری معلولان
معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به همکاری های موثر زامیاد در این پروژه تاکید کرد: همکاری و تعامل و همچنین رعایت اصل مشتری مداری توسط شرکت زامیاد باعث ایجاد همکاری موثر در این پروژه شد و اعتقاد شهرداری بر همکاری بیشتر با این مجموعه است.

هاشمی تشکری خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در تمام پروژه های حمل و نقل اعم از حمل بار و مسافر سعی کرده است با حمایت از سازندگان و از صنعت گران داخلی پروژه های خود را پیش ببرد و این امر از لحاظ گوناکون به نفع اقتصاد و صنعت کشور و همچنین به سود مردم و مجموعه شهرداری است.


همکاری زامیاد در پروژه حمل و نقل شهری معلولان

رضا سرائی مدیرعامل شرکت زامیاد نیز از توافق تحویل تعدادی از خودروهای ون و دیلی این شرکت به شهرداری تهران خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این خودروها بزودی باتغییرات کاربری مناسب جهت استفاده معلولین در اختیار شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.
 
گفتنی است پایانه حمل و نقل و عمومی ویژه معلولین و جانبازان در زمینی به مساحت 1 هکتار در محدوده میدان آزادی احداث شده و اولین ناوگان نقلیه عمومی ویژه معلولین که شامل خودروهای ون و اتوبوس های مناسب سازی شده است نیز در این پایانه مستقر شده اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7110
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه