میهن صنعت :

واحد مستقل ارزی تابان افتتاح شد

همزمان با افتتاح ساختمان تابان بانک کارآفرین، واحد ارزی مستقل بانک کارآفرین افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،   این واحد ارزی توسط محمدرضا خورسندی  رییس هیات مدیره بانک ، با حضور علی رضا صادقی عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور بانکی  و حسنعلی حسینی مدیر امور عملیات ارزی  افتتاح شد .

خورسندی در این مراسم با بیان این که  مشتری مداری یکی از اصول اصلی بانک کارآفرین است با اشاره به حضور نیروهای متخصص در این بانک تاکید کرد: حضور و تمایل مشتریان به دریافت خدمات از بانک کارآفرین نشان می دهد که مشتریان جذب ارائه خدمات خوب می شوند و بایدبرای پاسخ گویی به مشتریان همواره آماده باشیم.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید و واحد ارزی مستقل تابان افزود: کار حرفه ای باعث می شود به سمت جذب بیشتر مشتریان پیش برویم ، به نیازهای رو به رشد مشتری برای حضور دربازارهای جهانی توجه کنیم. اکنون با گسترش خدمات ارائه شده به مشتریان آموزش و به روز رسانی را مورد توجه خاص قرار دهیم .

رییس هیات مدیره بانک بر این اساس توجه به آموزش نیروهای متخصص بانک را از ضروریاتی خواند که باید بعد از تجهیزو نوسازی ساختمانهای بانک و تکمیل واحدهای مستقل به آن توجه کرد.

خورسندی همچنین تاکیدکرد: سیستم بانکی برای  ارتباط با دنیای بین الملل نیاز مند استانداردسازی و آموختن شیوه های جدید فعالیت های بانکی بین المللی است . قطعا اگر بخواهیم مطابق با استاندارد جهانی باشیم باید به دانش جهانی مسلط باشیم.

وی وجود نیروهای جوان در بدنه بانک را از موفقیت های بانک خواند و تصریح کرد: وجود نیروهای جوان پویایی و تلاش برای فراگیری را افزایش می دهد و قطعا در روزهای پساتحریم موفق تر از سایر بانکها عمل خواهیم کرد.

به گفته خورسندی بانک کارآفرین با روالی که در پیش گرفته است می تواند در دوران پساتحریم به بانک بین المللی مورد وثوق مشتریان بین المللی تبدیل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=229611
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه