میهن صنعت :

واكنش دو عضو استانی انجمن صنایع همگن قطعه سازان به اظهارات یك قطعه ساز

میهن صنعت : دو عضو استانی انجمن صنایع همگن قطعه سازان استان های خراسان رضوی و اصفهان اظهار نظرهای صورت گرفته در خصوص عدم حضور آنها به دلیل آنچه كه روند غیر قانونی اعلام شده بود در مجمع انجمن صنایع همگن در كرج را بشدت تكذیب كردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ابوالقاسم آروند رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان استان خراسان رضوی ضمن تكذیب این موضوع اظهار داشت: اظهارنظرات صورت گرفته در خصوص عدم شركت این استان در مجمع صنایع همگن كذب محض بوده و مشغله كاری باعث عدم حضور بنده در این انتخابات شده است.

وی افزود: استان خراسان و شخص بنده جزء هیئت موسس این انجمن هستیم و همكاری موثری را نیز با این انجمن داریم و ضمن تكذیب این موضوع معتقدیم در صورت ایجاد زمینه های مناسب می توان با اتكاء به تشكل های اینچنینی به رشد صنایع علی الخصوص صنعت قطعه سازی كمك شایان توجهی كرد.

همچنین ابراهیم احمدی رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازان اصفهان نیز ضمن تكذیب این موضوع عدم حضور خود را بواسطه عدم توانائی در حضور در جلسات بدلیل مشغله كاری عنوان كرد و اظهار داشت: اینگونه خلاف واقع گوئی ها و دامن زدن به اختلافات روند نادرستی است كه به سود هیچ كس نیست و باید از آن جلوگیری كرد.

وی ادامه داد: تشكل ها وNGO ها یكی از مراكزی است كه پشتیبان قطعه سازان خواهد بود و باید جهت ایجاد هم افزایی در این تشكل ها بیشترین تلاش ممكن را صورت داد.
به گزارش موج، گفتنی است خزانه دار پیشین هیئت مدیره انجمن قطعه سازان كه هم اكنون اعلام ورشكستگی كرده است در نشست خبری برخی ایرادات در روند برگزاری انتخابات را مانع حضور قطعه‌سازان اصفهان و مشهد از حضور در این انتخابات عنوان كرده بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=62071
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه