میهن صنعت :

پاسخ رسمی ۱۲مدیر بانکی به دیوان محاسبات/ واکنش بانک‌ها به ضرب‌الاجل

سرپرست بانک توسعه تعاون با اعلام تهیه پاسخ واحد مدیران ۱۲بانک دولتی و نیمه‌دولتی به ضرب‌الاجل دیوان محاسبات گفت:‌ طی یکی دو روز آینده پاسخ رسمی بانک‌ها ارائه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حجت‌الله مهدیان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا)، درباره ضرب‌الاجل دیوان محاسبات مبنی بر تعیین مهلت سه‌روزه برای مدیران بانکی به‌منظور برگرداندن مازاد مجموع حقوق و دریافتی‌های۲۰میلیون تومانی ماهانه از ابتدای سال ۱۳۹۳گفت: در این زمینه تخلفی صورت نگرفته است.

مهدیان خاطرنشان کرد: سیستم بانکی از این موضوع دفاع خواهد کرد و امیدوارم این پاسخگویی منجر به رفع ابهام در دیوان محاسبات شود.

وی تأکید کرد: نامه دیوان محاسبات برای بانک توسعه تعاون نیز آمده بود و البته فرصت ۳روزه دیوان محاسبات به پایان رسیده و قرار است سیستم بانکی یک پاسخ واحد در این زمینه تهیه کنند.

این مقام مسئول در بانک توسعه تعاون افزود: مدیران عامل ۱۲بانک دولتی و نیمه‌دولتی به این نتیجه رسیده‌اند که برای نامه‌های مشابه یک پاسخ واحد با امضای مدیران عامل بانک‌ها تهیه و ظرف یکی دو روز آینده به دیوان محاسبات ارسال شود.

به گفته مهدیان، این نامه در اصل پاسخ رسمی نظام بانکی به دیوان محاسبات خواهد بود و واقعاً نیز تخلفی صورت نگرفته و برخورد یک مقدار سختگیرانه است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=95694
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه