میهن صنعت:

پایان مهلت ثبت‌نام برای وام‌های دانشجویی /آخرین وضعیت توزیع وام شهریه

میهن صنعت: رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مهلت ثبت‌نام همه وام‌های دانشجویی تا امروز، دوشنبه، 20 آبان ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس کیوان مرادیان در گفت‌و‌گویی، با بیان اینکه دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف تا امروز فرصت دارند تا برای دریافت انواع وام‌های 20گانه صندوق به دانشگاه‌های خود مراجعه کنند، اظهار کرد: دانشگاه‌ها نیز ضمن تعهد، جهت ثبت‌نام از دانشجویان مراجعه‌کننده،‌ باید لیست اسامی متقاضیان جدید را به صندوق معرفی کنند.

 

به گفته وی پیش بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت‌نام تعداد متقاضیان به 350 هزار نفر برسد.

 

مرادیان اعتبار در نظر گرفته شده برای وام شهریه دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی جاری را 90 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: معادل همین میزان نیز برای نیمسال دوم اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: تاکنون حدود 70 میلیارد تومان از اعتبار وام شهریه در بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مختلف اعم از دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و غیره توزیع شده است و مابقی آن نیز با ثبت‌نام متقاضیان جدید در بین دانشگاه‌ها توزیع می‌شود.

 

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، افزود: علاوه بر وام شهریه،‌ همچنین در نیمسال جاری اعتباری حدود 75 میلیارد تومان از انواع تسهیلات صندوق به صورت وام در اختیار دانشجویان سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش ایسنا، دانشجویان جهت کسب اطلاع بیشتر از انواع وام‌های صندوق رفاه و مبالغ آن می‌توانند به سامانه صندوق رفاه دانشجویان مراجعه نمایند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30318
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه