فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: همه نقاط پدافند هوایی در سطح کشور مهم و حیاتی هستند چراکه پدافند در جنگ و صلح خط مقدم دفاع از کشور است و باید در هر موقعیت و شرایطی آماده دفاع باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق از این منطقه پدافندی بازدید کرد.

وی در این سفر با حضور در گروه پدافند هوایی چابهار ضمن بازدید از سایت راداری مکران آمادگی رزمی این گروه را مورد ارزیابی قرارداد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار، گفت: سایت رادار مکران یکی از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است و کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار با آمادگی کامل حراست از مرزهای هوایی کشور را بر عهده دارند.

امیر صباحی فردتصریح کرد: امروز همه مناطق پدافندی در کشور با اتکا به توانایی داخلی و بدون وابستگی به انجام ماموریت می‌پردازند که این موضوع یکی از نقاط شاخص پدافند است.

وی افزود: همه نقاط پدافند هوایی در سطح کشور مهم و حیاتی هستند چرا که پدافند در جنگ و صلح خط مقدم دفاع از کشور است و باید در هر موقعیت و شرایطی آماده دفاع باشد.

گفتنی است، امیر صباحی فرد در این سفر از سامانه های موشکی توپخانه‌ای و اطلاعات و شناسایی گروه پدافند هوایی چابهار نیز بازدید کرد./مهر

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=178612
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه